تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805053104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيلسون: ما قهرمانيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نيلسون: ما قهرمانيم
دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به ديدارهاي پاياني ليگ برتر احساس مي‌کنم که ما جام قهرماني را کسب خواهيم کرد.

نيلسون کوريا ابتدا درخصوص اتفاقات بازي با صبا و انتخاب نشدنش به عنوان بازيکن برتر زمين اظهار داشت: به نظر من الان مهم‌تر از همه‌چيز موفقيت پرسپوليس است که ما بايد براي انگيزه بيشتر در سه بازي آينده موفق باشيم، مهم نيست که من انتخاب شدم يا نشدم مهم اين است که ما با صبا دوباره به ليگ برتر سلام کرديم و خود را جزو مدعيان قرار داديم اما خيلي وقت پيش مي‌توانستيم به اين خواسته برسيم.

به گزارش فارس، وي افزود: اما درباره اتفاقات بازي با صبا خيلي حرف شد و خيلي‌ها تصور کردند من خودم براي گرفتن جايزه به محل مورد نظر رفتم اما واقعا اينطور نبود. وقتي بازي تمام شد من مثل هميشه پس از خوشحالي‌ام به سمت رختکن مي‌رفتم اما ناگهان دو نفر فرياد زدند که نيلسون بيا جايزه‌ات را بگير و به من تبريک گفتند من هم سريع خودم را به آنجا رساندم اما ديدم غير از من سه نفر ديگر هم ايستاده‌اند تعجبي نداشت اما نمي‌دانستم چه اتفاقي افتاده، من خودم که آنجا نرفتم من را صدا کردند که به آنجا رفتم.

نيلسون تاکيد کرد: نمي‌دانم ماجرا چه بود، چه کسي اشتباه کرد. من خارجي بودم اين تصميم را گرفتند يا خير اما پيام صادقيان هم لياقت بهترين بازيکن زمين را داشت و من به پيام اين موضوع را تبريک مي‌گويم اما براي من از همه‌چيز مهمتر برد صبا بود که به آن خواسته رسيديم.

نيلسون درباره شانس قهرماني پرسپوليس نيز گفت: با اتفاقاتي که افتاد و بازي‌هايي را که پيش رو داريم و ديدارهايي که تيم‌هاي ديگر دارند من مي‌گويم ما مطمئنا قهرمان هستيم، بدون هيچ توضيحي چون مي‌دانم اين اتفاق مي‌افتد. شما نگاه کنيد ما بازي‌هاي متعادلي داريم اما تيم‌هاي ديگر با همديگر رقابتي سرسخت خواهند داشت و فقط برد مي‌خواهند. ما الان سه امتياز با فولاد فاصله داريم و براي ما راه براي رسيدن به انتهاي جاده باز است فقط بايد نه دچار غرور شويم و نه تمرکزمان را از دست بدهيم، مثل بازي با صبا.

دروازه‌بان پرسپوليس در مورد مهار ضربه پنالتي رضا عنايتي نيز گفت: ببينيد روزنامه مي‌خوانم و نه تحليل‌ها را بررسي مي‌کنم، به خبرنگاران هميشه احترام مي‌گذارم اما اين پنالتي دومي بود که من گرفتم. جالب است کساني پنالتي گرفتن من را تحليل کردند که نمي‌دانم خودشان يک بار فوتبال بازي کرده‌اند يا درون چهارچوب ايستاده‌اند يا خير.

وي افزود: همه اشاره مي‌کنند به بازي ما در اهواز که من چرا در بازي با فولاد پنالتي نگرفتم،‌ حرف من اينجاست وقتي سه پنالتي ما خراب مي‌شود من نمي‌توانم معجزه کنم و 5 پنالتي را بگيرم، پس بايد همه‌چيز را درک کرد. البته براي من اهميتي ندارد که قضاوت‌ها چيست اما به من فشاري آوردند. مقابل صبا من دومين پنالتي بود که گرفتم حالا کاري ندارم که قبلا در ليگ‌هاي ديگر چند پنالتي گرفته‌ام البته برايم فرقي هم ندارد که چه کسي چه قضاوت و تحليلي مي‌کند.

نيلسون ادامه داد: اما به نظر من برخي از انتقادها هدفدار است و اين به خاطر آخر فصل است که من کار خودم را انجام مي‌دهم و انشاءالله در اين سه بازي سعي مي‌کنم تا آنجايي که مي‌توانم به پرسپوليس همراه دوستانم کمک کنم ما الان يک دل هستيم و خودتان ديديد که همه با هم دفاع مي‌کنيم و حمله مي‌کنيم تا گل بزنيم.

وي در پايان در مورد مشکلات مالياتي‌اش نيز گفت: علي‌رغم تلاش‌هايي که شده مشکلات مالياتي هم هنوز حل نشده است. مشکلات مالي تازه نيست که من بخواهم الان دوباره درباره آن حرف بزنم اما مسائلي را براي اولين‌بار در زندگي فوتبالي‌ام تجربه کردم که اميدوارم اينها حل شود تا کادرفني تمرکز لازم و بازيکنان با تمرکز کافي به ميدان بروند. فقط همين حرف را مي‌زنم و زياد دوست ندارم راجع به اين موضوع صحبت کنم.

نيلسون در پايان درباره خوشحالي‌اش بعد از گل‌هاي پرسپوليس نيز گفت: بالاخره من بازيکن پرسپوليس هستم و با گل زدن بچه‌ها هميشه سعي مي‌کنم لذت ببرم. با توجه به خوشحالي هواداران واقعا من هم هميشه به وجد مي‌آيم و دوست دارم خوشحالي‌ام را با آنها تقسيم کنم. اين کاري است که از دست من برمي‌آيد حالا برخي اوقات با رضا محمدي که يکي از بهترين دوستان من است آن را تقسيم مي‌کنم اما باور کنيد در اين بازي خيلي خوشحال بودم چون دلم مي‌گويد خيلي به قهرماني نزديک شده‌ايم.

يکشنبه 1392/12/04 12:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن