تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803079520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

والیبالیست معلول قمی قهرمان لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم پیروزمنش در گفتگو با مهر:
والیبالیست معلول قمی قهرمان لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد
قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم گفت: والیبالیست معلول قمی بعد از چشیدن طعم شیرین قهرمانی در مسابقات والیبال نشسته بازی های پاراآسیایی مالزی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور نیز شد.



محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این موفقیت ارزنده در حالی برای نماینده والیبال نشسته استان قم در رقابت‌های باشگاه‌های برتر کشور یعنی حسین گلستانی رقم خورد که این والیبالیست ارزنده به عنوان یک بازیکن جوان و آینده دار در ترکیب تیم ثامن الحجج سبزوار به میدان رفت و به توفیق قهرمانی در لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور دست یافت. وی افزود: گلستانی که پائیز امسال همراه با تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی به میزبانی کشور مالزی حضور یافته بود امسال سال موفقی را پشت سر گذاشته چون در رقابت های پاراآسیایی به عنوان کاپیتان تیم ملی توانست جام قهرمانی این دوره از پیکارها را بالای سر ببرد. پیروزمنش اضافه کرد: این والیبالیست آینده دار قمی در ترکیب تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار نیز در پیکارهای باشگاه‌های آسیا نیز درخشید به طوری که نماینده کشورمان در دیدار نهایی که برابر نماینده عراق برگزار شد، در سه گیم با نتایج 25 بر 12، 25 بر 13 و 25 بر 11 حریف را مغلوب کرد، ضمن اینکه تیم عراق نیز تنها در گیم سوم با نتیجه 27 بر 25 توانست بر ثامن الحجج غلبه کند. رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم ابراز داشت: این در شرایطی است که تیم ثامن الحجج سبزوار موفق شد با کسب عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا به سهمیه جهانی برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های جهان که سال 2014 در روسیه برگزار می‌شود، دست یابد در حالی که والیبال نشسته ایران پیش از این نیز موفق به کسب سهمیه برای مسابقات جهانی شده بود. وی بیان کرد: حسین گلستانی در حالی با تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار به مقام قهرمانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دست پیدا کرد که در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز عضو این تیم بود و با کسب عنوان قهرمانی باشگاه های برتر کشور افتخارات خود را در سال جاری کامل کرد. پیروزمنش عنوان داشت: در آخرین هفته از فصل جاری رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاه های کشور تیم مردان ثامن الحجج سبزوار در خانه خود میزبان ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه سه بر صفر میهمان خود را مغلوب کرد و بدین ترتیب پرونده رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاه های کشور در سال 1392 با عنوان جام ایثار با قهرمانی ثامن الحجج سبزوار، نایب قهرمانی گسترش فولاد تبریز و عنوان سومی ذوب آهن اصفهان، بسته شد. وی افزود: این در حالی است که تیم والیبال نشسته مردان جانباز و معلول روان کارهای گنبد در جایگاه چهارم قرار گرفت و پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز به ترتیب پنجم و ششم شدند، ضمن اینکه جایگاه هفتم و آخر جدول رقابت ها نیز به نفت و گاز گچساران رسید. رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان قم در پایان اظهار داشت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برترین های لیگ نیز پس از برگزاری دیدار بین تیم های ثامن الحجج و ذوب آهن اصفهان با حضور دبیر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و دیگر مسئولین فدراسین جانبازان و معلولین برگزار شد.




۱۳۹۲/۱۲/۴ - ۱۲:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن