تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802783715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاضلاب شهرکهای جدید مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران ملکوتی خواه:
فاضلاب شهرکهای جدید مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است
پیشوا - خبرگزاری مهر: فرماندار پیشوا با اشاره به وضعیت نامناسب فاضلاب شهرستان گفت: اعتبارات تخصیص یافته در پروژه انتقال فاضلاب سه میلیارد تومان است که با پیگیری توسط دستگاه های مربوطه طرح انتقال فاضلاب تا شش ماه آینده به خط اصلی انتقال فاضلاب وصل و به تصفیه خانه منتقل خواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر، عصر دیروز عباس ملکوتی خواه در جلسه شورای بهداشت و درمان شهرستان پیشوا با اشاره به توصیه های اسلامی و تاکید بزرگان دینی بر رعایت بهداشت اظهار داشت: گسترش اقدامات پیشگیرانه راهکار اصلی در سلامت جامعه به شمار می رود و می توان از بروز بسیاری از بیماری ها در سن بزرگسالی و سالمندی جلوگیری کرد.

این مسئول افزود: حوزه بهداشت و درمان و رفاه از بخش‌های مهم کشور است که به طور مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است از همین‌رو باید این بخش مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی، خدمت در عرصه بهداشت و درمان را خدمتی الهی و ارزشمند دانست و ادامه داد: این خدمات بايد دقیق‌تر، مستحکم‌تر و بدون توجه به ارزش مادی و بدون مرز جغرافیایی آن باشد، زیرا خداوند بصیر به اعمال افراد آگاه است و خدمت رسانی در امر بهداشتی مرز و حیطه جغرافیایی نمی شناسد.

ملکوتی خواه ادامه داد: خدمات بهداشتی و درمانی یکی از نیاز های اساسی مردم و جامعه می باشد که خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی در این راستا توانسته قدم های موثری را بردارد. فرماندار پیشوا تأکید کرد: در ایران نیز با توجه به رشد علم پزشکی و توانمند شدن پزشکان داخلی، تلاش شده تا دولت و نظام سلامت بتواند با همکاری بخش خصوصی این صنعت را در کشور بومی کند و آنچه از شواهد بر می‌آید این است که با توجه به پایین بودن هزینه‌های درمان استقبال بیماران خارجی و اعضای جامعه هدف از این صنعت امکان توسعه آن وجود دارد.

ملکوتی خواه با اشاره به جایگاه بالای قشر پزشک در میان مردم جامعه ادامه داد: پزشکان بر اساس سوگندی که یاد کرده‌اند سلامت بیماران را مهم‌ترین اولویت خود می‌دانند، از این‌رو رشد تخلفات در کشور را می توان کذب دانست.

این مسئول، یکی از موارد بهداشتی شهرستان را در بخش دامداری و کشاورزی دانست که به صورت سنتی و در نزدیکی جامعه شهرنشینی مشغول فعالیت هستند که باید تمهیدات و اگاهی کامل جهت بهداشت محیط فراهم شود بطوریکه بافت سنتی از بین نرود و بهداشت محیط و نکات لازم رعایت شود و از تمام ظرفیتهای شهرستان استفاده شود تا کمترین مورد را در مسائل بهداشتی شهرستان بوجود آید.

وی در ادامه یکی دیگر از مشکلات شهرستان را فاضلاب شهرک های تازه تاسیس ذکر کرد و گفت: اقدامات زیادی در این رابطه صورت گرفته ولی بخاطر نبود اعتبار این مشکل هنوز حل نشده و مشکلات زیادی برای شهروندان بوجود آورده و در حال حاضر طرحهای انتقال فاضلاب شهرک به لوله انتقال فاضلاب اصلی و نهایتاً به تصفیه خانه بررسی و آماده اجرا است.

فرماندار پیشوا با تاشاره به وضعیت نامناسب فاضلاب شهرستان گفت: اعتبارات تخصیص یافته در این پروژه سه میلیارد تومان است که با پیگیری توسط دستگاه های مربوطه طرح انتقال فاضلاب تا شش ماه آینده به خط اصلی انتقال فاضلاب وصل و به تصفیه خانه منتقل خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود کلرزنی آب روستایی و تحویل شبکه های آبرسانی برخی از روستاها به اداره آبفای روستایی را از مهمترین برنامه ها دانست و از ادارات مربوطه خواست با توجه به پیگیری استانداری در این زمینه با جدیت این کار را انجام و به نتیجه کامل برسد.
 


۱۳۹۲/۱۲/۴ - ۱۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن