تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803187672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاخیر 2 ساعته پرواز هلند به دلیل وحشت دانش‌آموزان از تایپ کردن دانشجوی ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تاخیر 2 ساعته پرواز هلند به دلیل وحشت دانش‌آموزان از تایپ کردن دانشجوی ایرانی
پس از گفتگو با این مرد، مشخص می شود او یک دانشجوی ایرانی مقطع فوق لیسانس در دانشگاه تینسیه آمریکاست که برای دیدار با همسرش به آمستردام هلند آمده است.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، وحشت دانش آموزان انگلیسی پرواز آمستردام از یکی از مسافران در ترس از تروریست بودن وی باعث تاخیر 2 ساعته پرواز شد. این دانش آموزان گفته بودند که این مسافر اقدام به تایپ مطالبی به زبان های عربی و انگلیسی کرده است.

روزنامه الحیات چاپ لندن نوشت: یکی از این دانش آموزان 15 - 16 ساله متوجه یکی از مسافران هواپیما می شود که او در حال تایپ مطالبی به زبان های عربی و انگلیسی است. به همین دلیل وحشت زده سایر همکلاسی ها و دانش آموزان را از این موضوع آگاه می کند. آنها با اعلام اینکه این فرد احتمالا تروریست است خواستار پیاده شدن از هواپیما و پرواز با هواپیمای دیگر می شوند.

این هواپیما متعلق به شرکت ایزی جت قرار بود از فرودگاه آمستردام هلند به شهر نیوکسل انگلیس برود.
این دانش اموزان پس از مشاهده این مسافر به کادر پرواز اطلاع می دهند که شخص مظنون به فعالیت تروریستی را در میان مسافران مشاهده کرده اند. به دنبال این اتفاق، کادر پرواز و مسؤولان فرودگاه آمستردام حالت فوق العاده امنیتی اعلام می کنند.

یکی از مسافران به نام آدم روبسون 21 ساله که در کنار این فرد نشسته بود در این باره گفت: این مرد با آرامش در کنار من نشسته بود. هیچ علامتی از سوء ظن نسبت به وی مشاهده نکردم . او فرد مؤدبی بود. وی در حال نگارش مطالبی به دو زبان عربی و انگلیسی در لپ تاپ خود بود.

پس از گفتگو با این مرد، مشخص می شود او یک دانشجوی ایرانی مقطع فوق لیسانس در دانشگاه تینسیه آمریکاست که برای دیدار با همسرش به آمستردام هلند آمده است. همسر این فرد در آمستردام مشغول تحصیل است.

این دانشجوی ایرانی مشغول تایپ به زبان فارسی و انگلیسی بوده است اما به دلیل مشابهت رسم الخط دو زبان، دانش آموزان فکر می کردند وی در حال تایپ عربی است.

به دنبال این اتفاق، به دانش آموزان اجازه داده شد از هواپیما پایین بیایند. تعداد این دانش آموزان 45 نفر و سن آنها حدود 15 تا 16 ساله از مدرسه ای در نورثمبرلاند بوده است.

این دانش آموز قبل از آغاز پرواز موضوع را به مهماندار اطلاع می دهد ولی مهماندار بی توجهی می کند. این پرواز به دلیل اصرار دانش آموزان به خروج از هواپیما 2 ساعت با تاخیر مواجه شد زیرا آنها معتقد بودند فردی که در حال نگارش متنی با حروف عربی است یک تروریست است. آنها اصرار داشتند از هواپیما خارج و با پرواز دیگری سفر کنند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایزی جت در این باره گفت: می توانم تایید کنم که این پرواز به سمت شهر نیوکسل به دلیل پافشاری تعدادی از دانش آموزان برای ترک هواپیما و سفر با پرواز دیگری، با تاخیر انجام شد.

وی افزود: این پرواز 2 ساعت و 20 دقیقه به دلیل بررسی و تحقیق درباره این ماجرا تاخیر داشت. دانش اموزان از این هواپیما پایین آمدند و بدون پرداخت هزینه اضافه با پرواز دیگری سفر خود را انجام دادند. به دانش اموزان در پایین آوردن بار خود نیز کمک شد.

منبع: عصر ايران




تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن