تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803207335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خادم: نيازمند همکاري مجلس هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خادم: نيازمند همکاري مجلس هستيم
معاون وزارت ورزش در خصوص پرداخت بدهي‌هاي باشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: اجازه پرداخت ريالي به اين دو تيم را نداريم و اين بدهي‌ها مهم‌ترين مشکل پيش‌روي واگذاري آنهاست.

 به نقل از سايت وزارت ورزش و جوانان، اميررضا خادم در ارتباط با چگونگي واگذاري باشگاه‌هاي ورزشي به بخش خصوصي گفت: دولت مجاز شده تا انتهاي سال 92 باشگاه‌هاي ورزشي و به طور ويژه باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس را به بخش خصوصي واگذار کند. در همين راستا وزارت ورزش و جوانان يکي از مسايل جدي که در دستور کار قرار داده همين موضوع است.

خادم با بيان اينکه حدود 10 روز است که مسئوليت مستقيم اين موضوع را در اختيار گرفته است، ادامه داد: يکي از موضوعات مهمي که در دستور کار داريم تعيين تکليف و شفاف شدن مسائل مالي استقلال و پرسپوليس است که با توجه به تغيير و تحولاتي که در پرسپوليس اتفاق افتاده به اين باشگاه ورود پيدا کرديم. تيم بازرسي مستقر شده و در حال حسابرسي و بررسي وضعيت دارايي‌ها و بدهي‌هاي باشگاه است. يک هفته از استقرار مي‌گذرد و چون هيچ  مستند مشخصي در باشگاه وجود ندارد کار پيچيده شده است، فکر مي‌کنم تعيين تکليف اين وضعيت زمان ببرد.

وي خواستار توجه ويژه دولت و مجلس به اين موضوع شد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضاي مجلس فضاي غير متعارف و غير منطقي نيست. اميدواريم مجلس همراهي خوبي داشته باشد که حتماً در اين زمينه جلساتي با دوستان خواهيم داشت و از نظراتشان استفاده خواهيم کرد. از آنها مي‌خواهيم همراهي و حمايت لازم و مکفي در خصوص واگذاري اين دو باشگاه را به بهترين نحو داشته باشند.

معاون حقوقي امور مجلس و استان‌هاي وزارت ورزش و جوانان با توجه به اين که دو باشگاه استقلال و پرسپوليس همه فوتبال و ورزش ما نيستند، گفت: اين دو باشگاه مي‌توانند يک نمونه و يک بخش از يک اتفاق بزرگ در نظام باشگاه‌داري ما باشند. ما نيازمند اين هستيم که باشگاه‌هاي بسيار قوي با در نظر گرفتن همه جوانب و موضوعات مختلف داشته باشيم که فقط به فوتبال نپردازند اگر قرار باشد به فوتبال آن هم در يک رده بپردازند ديگر اسم‌شان را نمي‌توانيم باشگاه بگذاريم و بيشتر بايد بگوييم تيمداري کردن؛ آنچه که ما نياز داريم باشگاه‌هاي مناسبي است که توسط خود مردم اداره شوند و دولت و وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولي بر آنها نظارت داشته باشد.

خادم در خصوص نحوه واگذاري اين باشگاه‌ها عنوان کرد: در اين رابطه ما با چند مشکل و مانع مواجه‌ايم که اميدوارم در خصوص باشگاه استقلال وضعيت اين گونه نباشد؛ مانع اول اين که باشگاه پرسپوليس شرايط مالي شفافي ندارد و اين امکان ورودش به بحث مزايده را دچار مشکل کرده است. نکته‌اي که حائز اهميت است اينکه تيم‌هاي ما در آخر ليگ هستند و همزمان با اتمام ليگ بدهي‌هايي که بخش اصليش به کادر فني و بازيکنان برمي‌گردد وجود دارد و از اين طرف بستن تيم براي فصل آينده مطرح است و مردم دوست دارند اين دو باشگاه را در راس بينند و جايگاه قابل قبولي در جدول داشته باشند. اگر نتوانند تيم‌هاي خوب و منطقي ببندند به طور حتم از چند جهت با مشکل روبه رو مي‌شويم.

او از منع قانوني پرداخت بدهي‌ها گفت، افزود: از لحاظ قانوني ما کاملاً دست‌مان بسته است و هيچ امکان پرداخت ريالي براي اين دو باشگاه نداريم. بر اساس قانون سال 92 نزديک به 10 ميليارد تومان هر کدام از اين باشگاه بايد به حساب خزانه مي‌ريختند و آن پول مستقيماً براي هزينه‌هاي خودشان به آنها بر مي‌گشت. متاسفانه اين اتفاق نيافتاده؛ علي رغم اين معضلات شبانه روز تلاش مي کنيم تا شرايط واگذاري وانتقال و مديريت خارج از دولت آنها فراهم شود. در اين هفته نيز جلسه‌اي با حضور وزير ورزش و جوانان، وزير اقتصاد و دارايي، مسئولان خصوصي‌سازي و بورس خواهيم داشت تا به يک راهکار مناسب برسيم.

خادم واگذاري باشگاه‌هاي ورزشي را امري بعيد ندانست و گفت: اين اتفاق شدني است و شرايط آن نيز وجود دارد که فقط نيازمند زمان است. با توجه به اين که هدف ما از گسترش ورزش در سطح جامعه ايجاد غرور ملي و نشاط عمومي است و اين دو باشگاه مردمي نيز مورد توجه مردم است؛ قطعاً اين زمان بايد به گونه‌اي باشد که اين دو باشگاه با مشکل مواجه نشود.

مسئول مستقيم رسيدگي به وضعيت باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس افزود: بحث مزايده يک فراخوان عمومي دارد که ربطي به وزارت ورزش و جوانان ندارد و به عهده سازمان خصوصي‌سازي است. قطعاً ما در حال حاضر به دنبال حل مشکلات موجود هستيم و به عنوان دستگاه متولي تلاش داريم اين مشکلات را به حداقل برسانيم. اين واگذاري در عين حال که کار دشواري است، اما به راحتي قابل ساماندهي است.

شنبه 1392/12/03 20:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن