تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802726606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باقري: پيروزي مقابل صبا هديه به هواداران بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: باقري: پيروزي مقابل صبا هديه به هواداران بود
مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با نتايجي که در اين هفته رقم خورد، هواداران و بچه‌ها با خوشحالي و انگيزه براي شروع سال جديد آماده مي‌شويم. اين پيروزي هديه به هواداران بود تا سهميه آسيا و به اميد خدا، قهرماني که به آنها هديه کنيم.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، کريم باقري گفت: خدا را شکر اين بازي را برديم تا قبل از وقفه‌اي که در ليگ ايجاد مي‌شود هديه خوبي به هوادارانمان بدهيم و بتوانيم همگي سال جديد را با خوشحالي و انگيزه خوبي شروع کنيم. هواداران پرسپوليس مستحق بهتر از اينها هستند و بچه‌ها مصمم شده‌اند به حق خودشان برسند. کسب سهميه حداقل خواسته ما است و اکنون شانس خوبي براي قهرماني داريم.

وي ادامه داد: بچه‌ها اين فصل را خيلي خوب شروع کردند. خيلي بهتر از پيش‌بيني‌ها بودند اما تيم در ادامه دچار يکسري حواشي شد که حالا برطرف شده است. تمرينات خوبي را انجام داديم که نشان از انگيزه بچه‌ها داشت. نتايج اين هفته هم به نفع پرسپوليس رقم خورد که انگيزه‌ها را دو چندان کرد و خوشبختانه شاهد بوديم بچه‌ها با يک بازي خوب، پيروزي مقتدرانه‌اي را به دست آوردند.

کاپيتان سابق پرسپوليس درباره اختلالي که تعطيلات 35 روزه ليگ ايجاد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: سعي مي‌کنيم تاثير اين مساله را به حداقل برسانيم. اين وضعيت براي حريفان رودرروي ما هم خواهد بود، البته از سوي ديگر رقباي ما در جدول، به جهت رقابت‌هاي جام قهرمانان در شرايط مسابقه باقي مي‌مانند. ما هم بايد سعي کنيم با بازي‌هاي دوستانه هم که شده تا حدي اثر اين وقفه را از بين ببريم.

وي درباره عملکرد تيم و درخشش دوباره پيام صادقيان بعد از چند بازي، تصريح کرد: اکثر بچه‌ها عملکرد قابل قبولي نشان داده‌اند. انگيزه در تيم موج مي‌زد و با همين حس و حال خودشان را براي اين بازي آماده کردند. بازگشت پيام هم باعث خوشحالي بود. او استعداد خوب و توانايي بالايي دارد. پيام مي‌تواند براي خودش، پرسپوليس و فوتبال ايران موثر باشد. اين استعداد را خدا به او داده است و هر کسي از آن بهره نمي‌برد. پس اگر شرايط خودش را به خوبي درک کند و به حرف کساني که دلسوزش هستند گوش بدهد، جاي دوري نمي‌رود و ثمره‌اش را مي‌بيند. او اگر حاشيه‌ها را خوب مديريت کند، حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد و عملکردش در اين بازي نشانگر همين مساله بود.

کريم باقري در انتقادهايي که از عدم گلزني تيم مي‌شد و عملکرد عباس‌زاده در بازي‌هاي اخير اضافه کرد: عباس زاده وقتي به تيم اضافه شد، يک شروع خوب بويژه در اردوها داشت ولي با شروع بازي‌ها مشکلاتي پيدا کرد که بايد آنها را پشت سر مي‌گذاشت. او به طور ذاتي بازيکن گلزني است و در اين چند بازي، اين قابليت را به اثبات رسانده است. طبيعي است که مربي تيم هم دوست دارد بازيکني که تاثيرگذار است را به کار بگيرد و من فکر مي‌کنم عباس‌زاده با تلاش خودش و کادر فني در زمان مناسبي به تيم اضافه شد و اميدوارم همين عملکرد را ادامه بدهد.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره حضور پر تعدادتر تماشاگران پرسپوليس در بازي‌هاي ليگ گفت: خوشبختانه همينطور است و اين نشان مي‌دهد که پرسپوليس چه تيمي است و چه هواداران با ارزشي دارد. آنها هر گاه نياز بوده و در شرايط سخت، به کمک تيم خودشان آمده‌اند و نسبت به تيم‌ها و بازي‌هاي ديگر بايد گفت سنگ تمام گذاشتند. بازيکنان هم بايد بدانند هر کاري براي اين هواداران بکنيم کم است و هر قدر بهتر بازي کنند اين استقبال بيشتر خواهد شد.

از باقري درباره قهرماني تراکتورسازي سوال مي‌کنيم که پاسخ مي‌دهد: متاسفانه ما در جام حذفي اسير حوادث شديم و خيلي دوست داشتم تراکتورسازي قهرمان بشود. اين قهرماني شايسته و حق تراکتورسازي و مردم خوب تبريز بود و با تمام وجود به آنها تبريک مي‌گويم. حق طرفداران تراکتور بود که جام قهرماني بگيرند. تراکتور در اين دو، سه سال هميشه به مراحل حساس مي‌رسيد اما کار تمام نمي‌شد. من فکر مي‌کنم تراکتورسازي هم از جهت فني و هم به جهت هوادارانش پتانسيل خوبي دارد و اگر همه دست به دست هم بدهند، موفقيت آنها در آسيا به عنوان نماينده ايران دور از دسترس نيست. اميدوارم با تلاشي که مي‌کنيم، همين شادي و نشاط را آخر فصل به هواداران پرسپوليس هم بدهيم.

شنبه 1392/12/03 15:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن