تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819777224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابزارهاي ارتباطي نوين عامل تسريع اطلاع رساني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۲۳ب.ظ)
رئيس اداره روابط عمومي آموزش و پرورش استان قم: ابزارهاي ارتباطي نوين عامل تسريع اطلاع رساني است رئيس اداره روابط عمومي آموزش و پرورش استان قم گفت: ابزارهاي ارتباطي نوين نيز عامل تسريع در شان و منزلت و جايگاه مهم اطلاع رساني و روابط عمومي است.
غلامرضا رضايي در نشستي كه با حضور مدير كل آموزش و پرورش استان در محل اين اداره کل برگزار شد، با بيان اينکه انعکاس تلاش ها و خدمات سازمان ها به مردم از مهمترين وظايف روابط عمومي هاست، گفت: انعکاس تلاش ها و خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان همراه با نشاط و شور کاري و متعهدانه مي تواند احياگر روح نشاط باشد و اعتماد مردم و مسئولين را به خوبي ايجاد نمايد.
وي استفاده از افراد فعال و متخصص و کاربرد اصولي وسايل ارتباطي نوين در روابط عمومي ها را از راهکارهاي اساسي جهت تقويت روابط عمومي ها دانست و تصريح کرد : نگاه خلاقانه و موشکافانه مديران دستگاه ها در تقويت جايگاه ارزشمند روابط عمومي مي تواند روابط عمومي ها را به سرعت تقويت کند و ابزارهاي ارتباطي نوين نيز عامل تسريع در شان و منزلت و جايگاه مهم اطلاع رساني و روابط عمومي است.
رئيس اداره روابط عمومي آموزش و پرورش استان قم از ساماندهي عملکردها و اقدامات روابط عمومي ها در اداره کل و ادارات نواحي و مناطق استان بر اساس برنامه ريزي هاي کارشناسي شده و موثر در آينده اي نزديک خبر داد و ياد آور شد: تقويت روابط عمومي بدون شک در تقويت سازمان اثر بخش خواهد بود و نواحي و مناطق آموزش و پرورش استان نيز بايد بيش از گذشته خود را ملزم به رعايت موارد مذکور نمايند و براي ارائه خدمات خود برنامه اي مدون را مورد توجه قرار دهند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن