تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802632521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذري: هنوز تصميمي درباره کادر فني نگرفته‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آذري: هنوز تصميمي درباره کادر فني نگرفته‌ايم
مديرعامل باشگاه ذوب آهن با بيان اين که هنوز تصميمي براي تغيير کادر فني تيمش نگرفته است، گفت: ذوب آهن از جرياني ضربه مي‌خورد که درون باشگاه رخنه کرده اند و به موقع ماهيت‌شان را فاش خواهم کرد.

سعيد آذري درباره تعيين تکليف کادر فني تيم فوتبال ذوب آهن گفت: هيات مديره باشگاه بعد از ظهر امروز (شنبه) جلسه تشکيل مي‌دهد تا درباره اين مساله به جمع بندي برسد. نمي‌دانم چرا برخي افراد عجله کردند و اخباري درباره کادر فني ما منتشر کرده‌اند، چرا که باشگاه هيچ اظهار نظر رسمي در اين باره نداشته است.

وي در ادامه درباره وضعيت فيروز کريمي و محروميت وي که فصل پيش در جريان بازي پيکان و فجرسپاسي نصيبش شد و همچنين اظهارنظر سرپرست کميته اخلاقي فدراسيون فوتبال درباره ممنوعيت فعاليت کريمي، گفت: در جريان اين مساله نيستم. ما هنوز اعلام رسمي نکرده‌ايم که کريمي مربي ما شده است يا نه. هيچ اتفاق خاصي نيفتاده و تا پايان وقت اداري امروز يعني ساعت 18 نتيجه‌ بحث را اعلام مي‌کنيم.

آذري درباره برنامه‌هاي باشگاهش براي سپري کردن سه هفته‌ آخر ليگ برتر فوتبال‌، گفت: بازيکنان ما دو سال و نيم است که تحت فشار زياد دچار فوتبال زدگي شده‌اند و بايد از اين فضا خارج شوند. اين مساله وقتي تيم خوب نتيجه‌ نمي‌گيرد تشديد مي‌شود. به همين دليل بازيکنان را چند روزي به تعطيلات فرستاديم.

وي افزود: اولين قدم براي اصلاح روحيه بازيکنان اين بود که به آنها بگوييم چند روز استراحت کامل داشته باشند و نه به فوتبال فکر کنند و نه وارد فضاهاي رسانه‌اي شوند. آنها در اين چند روز مي‌توانند در کنار خانواده خود به آرامش برسند و وقتي باز گردند که با تمرين آمادگي و جسماني از فرسودگي‌شان جلوگيري مي‌کنيم .

مديرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: از مديرعامل کارخانه تشکر مي‌کنم که يک تنه جلوي تمام مشکلات باشگاه و آن جبهه دروني که براي باشگاه ايجاد تنش مي‌کند ايستاده است. اين‌ها آدم‌هايي هستند که در لباس ميش با گرگ صفتي به تيم ضربه مي‌زنند و به باشگاه فشار وارد مي‌کنند.

آذري در ادامه گفت: به بازيکنانم گفته‌ام که 20 درصد جريمه‌اي که برايشان در نظر گرفته شده، در صورت پيروزي در بازي‌هاي آينده حذف مي‌شود. در سه بازي پيش‌رو به ازاي هر پيروزي 10 درصد از اين جريمه لغو مي‌شود. با توجه به تعطيلي بازيکنان و ريکاوري روحي و جسمي آنها موفقيت در سه بازي پيش‌رو دور از دسترس نيست.

وي همچنين گفت: تمرينات تيم از روز يکشنبه آغاز مي‌شود و تلاش مي‌کنيم که تا شروع دوباره بازي‌هاي ليگ چند بازي تدارکاتي برگزار کنيم که کيفيت حريفان از آسان به سخت و سپس از سخت به آسان خواهد بود.

آذري افزود: هدف اصلي ما باقي ماندن در ليگ برتر است. در صورت تحقق اين هدف برنامه جديدي براي فصل آينده داشته باشيم. ساختار باشگاه به پالايش افراد نياز دارد که قطعا در فصل آينده اين پالايش در سطوح مختلف انجام مي‌شود.

مديرعامل ذوب آهن ادامه داد: باشگاه ما اکنون به خاطر مسائل فني يا بازيکنان ضربه نمي‌خورد، چون آنها نهايت تلاش خود را مي‌کنند و اين کارشان قابل ستايش است. ما از جايي ضربه مي خوريم که اکنون صلاح نيست بگويم. مطمئنا در زمان لازم اين مسائل را بازگو خواهم کرد.

وي افزود: خيلي‌ها مي‌خواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند، اين افراد جايگاهي در باشگاه‌هاي بزرگ نداشتند و پيش از اين در باشگاه ذوب آهن راهشان ندادند. آن زماني که مديرعامل باشگاه بودم موفقيتمان به خاطر اين بود که کار خودمان را مي‌کرديم و به نظرات منفي اين افراد توجهي نمي کرديم.

آذري در ادامه به مديريت‌هاي پس از خودش اشاره کرد و گفت: با رفتن ما از ذوب آهن کساني خارج از سيستم‌ کارخانه به باشگاه اضافه شده‌اند که فقط به دنبال منافع شخصي بودند و به باشگاه ضربه مي‌زنند. کسي مثل خسرو ابراهيمي که خود قهرمان ورزشي و کارمند کارخانه ذوب آهن بسيار تلاش کرد و حالا مي‌فهمم که او فصل پيش چه مشقت‌هايي را تحمل کرده است.

شنبه 1392/12/03 12:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن