تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819047964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضوانی:قرارداد مربی آلمانی تیم ملی واترپلو نهایی شد؛فروردین آغاز به کار مولر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رضوانی:قرارداد مربی آلمانی تیم ملی واترپلو نهایی شد؛فروردین آغاز به کار مولر تهران-ایرنا-رییس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو با اشاره به نهایی شدن توافق با «لوتوس برند مولر» مربی آلمانی تیم ملی واترپلو گفت:مولر از اواسط فروردین سال آینده کارش را در تهران آغاز خواهد کرد.


محسن رضوانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه روز گذشته این مربی آلمانی در استخر دی مسابقه فینال، رده بندی و رقابت های لیگ دسته یک واترپلو باشگاههای کشور را در استخر 9 دی از نزدیک تماشا کرد و در مجموع روز خوبی برای واترپلو کشورمان بود.
وی اظهار داشت:بخش اعظم مبلغ قرارداد مولر توسط یک شرکت انتشاراتی آلمانی پرداخت می شود و «حسین نسیم» یکی از افتخارات ورزش کشور ما که در آلمان است به عنوان مشاور فدراسیون را یاری خواهد کرد و امیدوارم با کمک این دو نفر واترپلوی ایران را به جایگاه مناسب برسانیم.
رضوانی یادآور شد: در قرارداد ما با مولر مقرر شده که هر دو طرف ارزیابی دو ماهه ای داشته باشند و طی این مدت در صورتی که ما از وی راضی نباشیم و یا اینکه وی شرایط کارکردن را نداشته باشد قرارداد فسخ شود و این شرایط برای مربیان بزرگ دنیا حتی مربی تیم ملی واترپلو کرواسی که عنوان قهرمانی المپیک را دارند نیز وجود دارد تا با ارزیابی شرایط بررسی کنند که آیا می توانند موفق شوند یا خیر؟

* مدیریت تیم های واترپلو کشورمان بر عهده مولر خواهد بود
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: این مربی آلمانی مدیریت تیم های واترپلو زیر 18 سال، زیر 19 سال و تیم ملی بزرگسالان کشورمان را برعهده خواهد داشت و در بخش اول قراردادش که حدود هفت ماه است تعدادی از مربیان جوان که دارای سابقه کار هستند درکنار او خواهند بود.
به گفته وی، قرارداد مولر بعد از این مدت بنا به توافق طرفین تمدید خواهد شد.

* امیدواریم یکی از تیم های مدعی آسیا برای حضور در المپیک 2016 باشیم
رضوانی، مولر را مربی با برنامه در رشته واترپلو دانست و گفت: وی روز گذشته با تماشای رقابت های واترپلو لیگ برتر اعتقاد داشت که ایرانی ها از نظر فنی و قدرت بدنی در سطح آسیا خوب هستند و فقط باید شنای آنان تقویت و سرعت خود را بالا ببرند.
رضوانی ادامه داد:با قوانین جدیدی که در رشته واترپلو در سطح بین المللی تدوین شده است، تنها راه نجات واترپلو و رسیدن به موفقیت تیم ملی کشورمان، تقویت شنای ملی پوشان و افزایش سرعت آنان است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با وجود تیم جوانان کشورمان به عنوان نایب قهرمان آسیا، پشتوانه سازی خوبی در این رشته انجام شده است گفت: امیدوارم که تیم واترپلوی کشورمان در رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل یکی از مدعیان اصلی در آسیا باشد.
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو که خود سابقه دو دهه عضویت در تیم ملی واترپلو کشورمان را دارد تصریح کرد: در صحبتی که با مولر داشتم، او اظهار امیدواری کرد که بعد از صعود ایران به رقابت های المپیک 2016 از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.

*مولر از امکانات شنا ایران شگفت زده شد
وی در خصوص اینکه آیا امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای این مربی آلمانی در کشورمان مهیا است یا خیر؟ بیان داشت: رسانه های غربی با تبلیغات منفی، وجهه بدی از کشور ما نشان می دهند و خوشبختانه لوتوس مولر با حضور در تهران، دیدگاهش نسبت به کشور ما تغییر کرد و بعد از بازدید از استخر آزادی و 9 دی از امکانات ما شگفت زده شد.

* رشته های پایه در کشور به سرمایه گذاری عظیمی نیاز دارد
رضوانی در پاسخ به این سووال که آیا می توانیم روزی شاهد موفقیت تیم های شنا، شیرجه و واترپلو کشورمان همچون رشته های والیبال، بسکتبال و هندبال باشیم؟ گفت: واترپلو ایران روزی اولین رشته تیمی کشورمان بود و در بازیهای آسیایی 1353 تهران مدال طلا گرفت.
وی ادامه داد: اگر اکنون شاهد موفقیت تیم والیبال در سطح جهان هستیم، این رشته برای موفقیت پروسه زمانی را همراه با ثبات مدیریت طی کرد و به طور طبیعی برای موفقیت در هر رشته ای این پروسه زمانی باید طی شود و صبر و تحمل خود را هم افزایش دهیم.
وی توجه ویژه به رشته های پایه ای همچون شنا و دو ومیدانی را راه نجات و آبروی ورزش کشور دانست و بیان داشت: در رشته های پایه نیاز به سرمایه گذاری عظیم داریم و این موارد باید خارج از بودجه دو فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و فدراسیون دو و میدانی دیده شود و برای موفقیت ورزش جز طی کردن این مسیر نخواهیم داشت.
وی با تاکید بر حمایت دولت و وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در حال حاضر دکتر محمود گودرزی و سید نصرالله سجادی که مدیریت ورزش را بلد هستند به این مساله اذعان دارند و امیدواریم که رشته های شنا و دو و میدانی در مسیر اصلی خود قرار گیرند.
ورزشی (4)**1067**1440
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن