تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803067262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاذبه های گردشگری بخش چاروسامغفول مانده است/ هفتمین آبشار مرتفع کشور نیازمند ساماندهی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد جعفری مطرح کرد:
جاذبه های گردشگری بخش "چاروسا"مغفول مانده است/ هفتمین آبشار مرتفع کشور نیازمند ساماندهی
چاروسا – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به وجود نقاط گردشگری مانند آبشار کمر دوغ و امام زاده سید محمود(ع) در بخش چاروسا، گفت: جاذبه های گردشگری در این بخش مغفول مانده است.



به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم جعفری عصر جمعه در جمع مدیران بخش چاروسا با بیان اینکه میراث فرهنگی و گردشگری باید توجه بیشتری به ظرفیت های گردشگری این بخش داشته باشد، افزود: استفاده از این ظرفیت ها می تواند در رفع بسیاری از مشکلات این بخش موثر باشد. وی دو معضل اصلی بخش های چاروسا و دیشموک را محروم بودن از نعمت گاز و عدم وجود راه های ارتباطی مناسب نام برد و اظهار داشت: از 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد تنها این دو شهر از نعمت گاز محروم هستند. جعفری همچنین به مشکل مخابرات و سیستم اطلاعات تلفن های همراه و مساله قطع مکرر برق خصوصا در تابستان و عدم وجود فضای سبز مناسب در این بخش اشاره داشت و خاطرنشان کرد: این مشکلات باید با جدیت پیگیری شوند. وی همچنین بیان کرد: راه های روستایی که زیر یک کیلومتر هستند باید به صورت فوری تکمیل شوند. فرماندار شهرستان کهگیلویه همچنین به پروژه های آبرسانی روستایی در بخش های دیشموک و چاروسا اشاره داشت و اضافه کرد: انتظار داریم در بودجه سال 93 این پروژه ها مورد توجه قرار گیرند. همچنین بخشدار چاروسا با بیان اینکه بخش چاروسا وسعت منطقه ای زیادی دارد، گفت: مشکلات بسیاری در این بخش وسیع وجود دارد که مردم را دچار نگرانی کرده است. سید رضا غلامی مقدم وضع نامناسب جاده های روستایی و فرسوده بودن لوله های آب روستایی را از مهمترین مشکلات این بخش عنوان کرد و افزود: 90 روستای این بخش در زمستان در بحث رفت و آمد و لوله های آبی دچار مشکل هستند. وی با اشاره به نیمه کار ماندن سیستم جدید آب و فاضلاب شهری در چاروسا، اظهار داشت: انتظار داریم اداره آب و فاضلاب این مشکل را با جدیت بیشتری پیگیری کند. بخشدار چاروسا مطلوب نبودن فضای شهری و عدم وجود بانک ملی در چاروسا را از دیگر مشکلات این شهر نام برد. غلامی مقدم با بیان اینکه بخش چاروسا امام زادگان واجب التعظیم بسیاری دارد، گفت: امکانات این امام زادگان در شان آنها نیست. هفتمین آبشار مرتفع کشور نیازمند ساماندهی وی همچنین با اشاره به اینکه آبشار کمر دوغ هفتمین آبشار کشور از نظر ارتفاع است، بیان داشت: این آبشار در حال حاضر وضعیت نابسامانی دارد و نیازمند توجه مسئولان است. همچنین رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه منطقه چاروسا جمعیتی بالغ بر 22 هزار نفر و 150 روستا و دهستان دارد، گفت: این منطقه دارای تمام فاکتورهای لازم برای شهرستان شدن است. علی الهامی، داشتن ادارات و نهادهای متمرکز در شهر، وجود راه های ارتباطی به مرکز استان و استان های همجوار، دارا بودن مکان های گردشگری بسیار و وجود بناهای تاریخی و اماکن متبرکه در منطقه چاروسا را از دیگر شاخص هایی نام برد که این منطقه را مستعد شهرستان شدن کرده است. وی معضل نبود گاز و خطرات ناشی از بخاری های نفتی را از مهمترین معضلات این بخش عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از مردم در این بخش به دلیل استفاده از بخاری های نفتی دچار مشکلات ریوی شده اند. الهامی همچنین با اشاره به اینکه آب شرب شهر قلعه رئیسی دارای رسوبات زیادی است، یادآور شد: به دلیل اینکه مردم توان مالی برای خرید دستگاه های تصفیه آب را ندارند بسیاری از آنها در اثر استفاده از این آب دچار بیماری های کلیوی شده اند. رئیس شورای شهر قلعه رئیسی همچنین به ساختمان فرسوده شهر داری قلعه رئیسی اشاره داشت و تصریح کرد: این ساختمان در شان مردم این شهر نیست.


۱۳۹۲/۱۲/۳ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن