تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803247441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علاقه مندي برندهاي برتر براي راه اندازي مراکز مهارت آموزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۷ق.ظ)
معاون ستاد توانمندسازي شهرداري تهران خبر داد: علاقه مندي برندهاي برتر براي راه اندازي مراکز مهارت آموزي معاون ستاد توانمندسازي شهرداري تهران گفت: بسياري از برندهاي داخلي باتوجه به کيفيت محصولات توليد شده توسط زنان سرپرست خانوار، علاقه مندي خود را براي راه اندازي مراکز مهارت آموزي کوثر اعلام کرده اند.
به گزارش خبرگزاري موج، الهه عطايي با اشاره به استقبال خوب برندهاي مطرح کشوري از چهارمين دوره جشنواره زنان و توليد ملي در بوستان گفت و گو، تصريح کرد: اين دوره از جشنواره در فضايي بسيار بزرگ تر و با وجود بيش از 180 غرفه متنوع در سه سالن برگزار شده است. همچنين چادرهاي محيطي نيز در بيرون از اين سالن‌ها وجود دارند که انواع مواد غذايي در آستانه شب عيد در اين غرفه ها عرضه مي شود.
وي افزود: در اين دوره از جشنواره کيفيت محصولات مراکز کوثر در حد بسيار مطلوبي قرار دارد و برخي از اين محصولات قابل رقابت با برندهاي برتر کشور نيز هستند.
وي به تعداد زنان سرپرست خانوار تحت حمايت شهرداري تهران نيز اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون بيش از 10 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار هستند که در اداره اشتغال ستاد توانمندسازي در حوزه مراکز مهارت‌آموزي کوثر، بازارچه‌هاي خود اشتغالي و مشاغل خانگي در سطح مناطق 22 گانه تهران بدنبال اشتغال اين بانوان هستيم.
وي در ادامه به فعاليت مراکز کوثر نيز اشاره کرد و گفت: مراکز مهارت‌آموزي کوثر نزديک 5 سال است که فعاليت خود را در مناطق 22گانه تهران آغاز کرده است و بانوان سرپرست خانوار پس از توانمندي و کسب مهارت وارد سامانه توانمندسازي مي شوند.
وي در ادامه گفت: در مراکز کوثر علاوه بر ايجاد اشتغال شرايط نسبتا ايده آلي براي زنان سرپرست خانوار مهيا شده‌ است. همچنين در اين مراکز دوره هاي مهارت‌ ‌هاي روانشناختي و تربيتي براي زنان و خانواده‌هاي آنان نيز برگزار مي‌شود.
عطايي به نحوه ي شناسايي زنان سرپرست خانوار نيز اشاره کرد و گفت: در هر منطقه اداره ي امور بانوان وجود دارد و زنان سرپرست خانوار هم توسط مسوول امور بانوان و هم از طريق شوراياري‌ها، افراد معتمد محلي و مساجد شناسايي مي‌شوند و به مديريت امور بانوان در سطح مناطق معرفي مي‌شوند.
وي ادامه داد: در اين مرحله بازديد از منازل اين‌ افراد انجام مي‌شود تا شرايط زن سرپرست خانوار و فرزندانشان به دقت مورد بررسي قرار گيرد و پس از اينکه شرايط اين افراد احراز شد، بانوان سرپرست خانوار و فرزندانشان وارد چرخه ي توانمندسازي مي‌شوند.
معاون ستاد توانمندسازي اظهار داشت: فعاليت ستاد توانمندسازي و چرخه ي توانمندسازي زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست بر سه محور آموزش، اشتغال و خدمات حمايتي استوار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن