تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802503991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه زیر ساختها در کوتاه مدت/ سرمایه انسانی بارزترین شاخصه منطقه آزاد اروند است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان زمانی:
توسعه زیر ساختها در کوتاه مدت/ سرمایه انسانی بارزترین شاخصه منطقه آزاد اروند است
آبادان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در تلاشیم تا با برنامه ریزی زیر ساختهای منطقه را در کوتاه مدت توسعه دهیم.



اسماعیل زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار کردن کل شهرهای آبادان و خرمشهر در محدوده منطقه آزاد اروند اظهار کرد: به گفته تحلیلگران اقتصادی این تدبیر دولت کمک شایانی به توسعه اقتصادی استان خوزستان و به ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر خواهد کرد.
 
وی با اشاره به نشست هیات مدیره منطقه آزاد اروند با جمعی از سرمایه گذاران داخلی افزود: در این نشست ویژگی ها، مزایا، امکانات و توانمندیهای موجود منطقه آزاد اروند برای آنان بازگو شد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه سرمایه انسانی بارزترین شاخصه منطقه آزاد اروند است، تصریح کرد: پرهیز از رانت خواری، تضمین امنیت سرمایه گذاری، شفافیت در کارها و فرهنگ سازی نخستین گام در جهت توسعه اقتصادی و تجاری در منطقه آزاد اروند است.
 
زمانی با بیان اینکه در این نشست بر تلاش در جهت بین المللی کردن فعالیتها تاکید شد، توضیح داد: منطقه آزاد اروند به لحاظ استراتژیکی و جغرافیایی از وجه تمایز خوبی نسبت به سایر مناطق آزاد کشور برخوردار است که از جمله آن می توان به واقع شدن در شمال خلیج فارس، نزدیکی به کشورهای همجوار از جمله عراق و حوزه خلیج فارس، بهره مندی از خطوط مواصلاتی همچون هوایی، دریایی، زمین و ریلی به عنوان محل تلاقی کریدورهای جنوب، شمال و شرق و سایر موارد اشاره کرد.
 
وی با اشاره به 150 میلیارد دلار حجم درآمدی عراق از فروش نفت در سال میلادی جاری گفت: عراق به عنوان یکی از ثروتمندترین بازارها و ظرفیتهای اقتصادی در همسایگی منطقه آزاد اروند واقع شده است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر آنکه زمینه های سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند مهیا است، عنوان کرد: امید می رود تا فعالان اقتصادی کشور گوی سبقت را از سرمایه گذاران خارجی بربایند.
 
زمانی اظهار کرد: فعالان اقتصادی می توانند بدون دغدغه و در امنیت و آرامش کامل نسبت به سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند اقدام کنند و در ایجاد توسعه پایدار اقتصادی، تجاری، صنعتی و گردشگری در منطقه سهیم باشند.
 
وی تاکید کرد: باید توسعه اقتصادی در منطقه به ثبات اقتصادی منجر شود تا نسلهای آبنده نیز بتوانند از امکانات و مزیتهای آن بهره مند شوند.
 
مدیرعامل منطقه آزاد اروند با ابراز امیدواری از حصول پیشرفت و ترقی در این منطقه یادآور شد: در این راستا برخورداری از یک روابط عمومی پویا، انجام تبلیغات مؤثر، بازاریابی و تشکیل کارگروه های اقتصادی با حضور سرمایه گذاران مختلف می تواند در جهت رسیدن به توسعه در این منطقه اثربخش باشند.
به گزارش خبرنگار مهر، در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کشور که در تهران انجام شد راهکارهای تعامل و مشارکت با پروژه ها و طرح های اقتصادی در این منطقه بررسی شد.


۱۳۹۲/۱۲/۳ - ۱۰:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن