تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804101819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپانوويچ: پولم را نگيرم به فيفا شکايت مي‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سپانوويچ: پولم را نگيرم به فيفا شکايت مي‌کنم
هافبک سابق پرسپوليس گفت: ‌علي دايي به من مي‌گفت يا قراردادت را با باشگاه فسخ کن يا هر روز دور زمين بدو که من سه ماه اين کار را انجام مي‌دادم.

مارکو سپانوويچ، هافبک دفاعي اهل مونته‌نگرو که در تيرماه سال جاري به پرسپوليس پيوسته بود قبل از آنکه تهران را ترک کند درباره مسائل مختلف گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس، اين فوتباليست اروپاي شرقي در پاسخ به سوالي درباره اينکه چرا در فصل حاضر تنها در يک يا دو بازي به ميدان رفت گفت:هواداران مي‌خواهند اين را بدانند، اما من خودم هم دوست دارم دليل اين موضوع را بدانم.

سپانوويچ در ادامه درباره حضورش در تمرينات پرسپوليس و اينکه آيا انگيزه‌اش از سخت‌کوشي‌اش در تمرينات دريافت مبلغ قراردادش بوده گفت: «من يک بازيکن خارجي هستم. براي تعطيلات به اينجا نيامده‌ام. بايد بازي مي‌کردم، اما تنها در يک بازي به کار گرفته شدم.»

وي افزود:من وقتي که تنها در يک مسابقه بازي کردم با علي دايي صحبت کردم و او هم با آقاي رويانيان صحبت کرد که ايشان هم گفته بود مارکو مي‌تواند در صورت تمايلش برود. ما تلاش کرديم توافق کنيم، اما توافق حاصل نشد، چون آنها چيزي که من مي‌خواستم را نخواستند و من به آنها گفتم اگر توافق شود من حاضرم در اينجا بمانم.

اين بازيکن اروپايي که هنگام عقد قرارداد بيستمين پرسپوليسي از اروپاي شرقي لقب گرفته بود تأکيد کرد:من يک بار ديگر تکرار مي‌کنم براي تعطيلات اينجا نيامده بودم و مي‌خواستم پولم را بگيرم. اما من اينجا خوشحال نبودم چون فقط در يک بازي به ميدان رفتم. اما پرسپوليس باشگاهي واقعا بزرگ با هواداران عالي است. پرسپوليس يکي از بزرگترين باشگاه‌ها، نه تنها در ايران بلکه در کل آسيا است اما به هر حال زندگي اينطور است و علي دايي به من گفت اگر نمي‌خواهي قراردادت را فسخ کني، هر روز دور زمين بدو.من هم يک بازيکن حرفه‌اي هستم و به مدت سه ماه هر روز به دويدن ادامه مي دادم!

هافبک دفاعي 30 ساله پرسپوليس درباره اينکه عده‌اي از منتقدانش او را يکي از بدترين خريد‌هاي پرسپوليس در فصل جاري مي‌دانند گفت :در اين مورد خودم را مقصر نمي‌دانم. من از يک کشور ديگر به ايران آمده بودم و براي داشتن عملکردي بهتر به فرصت و زمان نياز داشتم.

سپانويچ گفت: «اگر اشتباهي صورت گرفته باشد و من تنها در يک بازي به کار گرفته شدم. من مقصر نيستم بلکه فکر مي‌کنم مربي مقصر است که من را آورده و از من پرسيده مي‌خواهي در پرسپوليس بازي کني يا نه. او از من خواست که قرارداد امضا کنم. من واقعاً مقصر نيستم، اگر من بازي کرده بودم و بد بازي کرده بودم، موردي نبود. اما من فقط در يک بازي به کار گرفته شدم و خوب بازي نکردن در بازي اول امري طبيعي است.»

بازيکن پرسپوليس در ادامه تصريح کرد: در صورتي که مبلغ قراردادم را دريافت نکنم، از پرسپوليس به فيفا شکايت خواهم کرد.

سپانوويچ ضمن اشاره به اينکه تهران را ترک مي‌کند، گفت:اينکه من در تهران نيستم، به معني اين نيست که نمي‌توانيم با مسئولان باشگاه به توافق برسيم.

وي تأکيد کرد در صورتي که با تيم پرسپوليس به توافق برسد شکايتي صورت نخواهد گرفت: اگر توافق باشد باز تکرار مي‌کنم من در اينجا نخواهم بود اما هميشه براي توافق در دسترس هستم. اما اگر پول من را ندهند من بايد به فيفا بروم، چون مي‌دانيد که اين يک امر طبيعي است. من نمي‌خواهم پولم را از دست بدهم.

هافبک دفاعي پرسپوليس درباره عملکرد ضعيف پرسپوليس در فصل جاري گفت: «همان‌طور که مي‌دانيد من در کشورهاي زيادي بازي کرده‌ام. من در آن کشورها خيلي از اوقات اگر باشگاه پول نداشت را نمي‌فهميدم. پرسپوليس باشگاه بزرگي است و ما در تمام فصل پول نداشتيم. ما در نيم فصل اول قهرمان شديم و بعد از آن وقتي نيم فصل دوم شروع شد و ما به رده‌هاي پايين‌تر رفتيم. اما به من بگوييد، چطور مي‌شود بدون پول قهرمان شد؟»

هافبک دفاعي پرسپوليس از مسئولان پرسپوليس انتقاد کرد و درباره دريافت پول، به زبان فارسي گفت: آنها مي‌گفتند «فردا، پس فردا و فرداهاي ديگر...». مسئولان پرسپوليس دائما وعده مي‌دادند پول‌هاي بازيکنان صد در صد هفته آينده پرداخت مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سوال که گفت شما خوب فارسي صحبت مي‌کنيد: «اين را ياد گرفتم چون هميشه مي‌شنيدم.»

اين بازيکن صرب‌تبار تأکيد کرد که در همه جاي دنيا در صورتي که مشکلات مالي براي مدتي وجود داشته باشند حل و فصل مي‌شوند. من مطمئنم پرسپوليس بهترين تيم در ايران است و اميدوارم که آنها قهرمان شوند.

سپانويچ اينکه اعتصابات اخير اثري در عملکرد پرسپوليس داشته است را رد کرد و گفت که مشکلات مالي مهم‌ترين مشکل پرسپوليس هستند. اگر ما سر موقع پول مي‌گرفتيم پرسپوليس قهرمان مي‌شد. بدون پول هيچ تيمي قهرمان نمي‌شود. اين را من هرگز در زندگي‌ام نديده‌ام.

هافبک دفاعي پرسپوليس درباره اينکه تا کنون هيچ مصاحبه‌اي انجام نداده گفت من هنگام حضور در ايران به مدير برنامه‌هايم گفتم نمي‌خواهم تا زماني که بازي نکرده‌ام در روزنامه‌ها و خبرگزاري‌ها باشم.

سپانويچ تأکيد کرد: اين کار حرفه‌اي نبود. اينکه من وقتي بازي نمي‌کردم مصاحبه مي‌کردم حرفه‌اي نبود. من يک قانون را در زندگي‌ام ياد گرفتم. من مي‌خواهم مصاحبه کنم و به حرفهاي روزنامه‌نگاران گوش کنم اما بايد اين کار را در زمان مناسب انجام دهم.

بازيکن پرسپوليس در پايان تاکد کرد: در اينجا از بخت مناسب برخوردار نبوده و يک سال زندگي‌اش را از دست داده است؛ اما زندگي همين است و من براي پرسپوليس و بازيکنان اين تيم آرزوي موفقيت مي‌کنم. بازيکنان پرسپوليس واقعاً عالي هستند. کساني که در پرسپوليس کار مي‌کنند بسيار دوست‌داشتني بودند و با من رفتار دوستانه‌اي داشتند. من طي هشت ماهي که در اينجا بودم هيچ مشکلي نداشتم.

شنبه 1392/12/03 10:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن