تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806790504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع تمام قد زرينچه از استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دفاع تمام قد زرينچه از استقلال
کاپيتان اسبق استقلال مي گويد فوتبال هميشه برد و باخت دارد و بازيکنان استقلال بايد بازي با ملوان را فراموش کنند تا با روحيه اي بهتر براي بازي الشباب آماده شوند.

جواد زرينچه درباره‌ي شکست سنگين 4 بر 2 استقلال مقابل ملوان بندر انزلي اظهار کرد: ملوان در اين بازي خوب ظاهر شد و با دوندگي بالا موقعيت‌هاي بيشتري خلق کرد، آنها به خوبي از نيروي دوندگي خود استفاده کردند، فکر مي‌کنم بازي با چنين تيم‌هايي که نه خطر سقوط را احساس مي‌کنند و نه به دنبال قهرماني‌اند سخت تر است. چنين تيم‌هايي بدون هيچ استرسي بازي مي‌کنند و در اکثر زمان‌ها نيز موفق هستند.

به گزارش ايسنا، وي افزود: شرايط استقلال به گونه‌اي نبود که بتواند در اين بازي از کيفيت خوبي برخوردار باشد. به هر حال نبود حتي يک بازيکن هم مي تواند به ضرر تيم باشد. خسرو حيدري به دليل آسيب ديدگي و آندرانيک تيموريان هم به دليل مصدوميت دراين بازي نبودند و خلاء شان باعث شد استقلال صلابت هميشگي را نداشته باشد. اما درمجموع استقلال هميشه استقلال است و با يک باخت چيزي را از دست نمي‌دهد.

بازيکن سابق استقلال همچنين با بيان اينکه شکست مقابل ملوان به موقع بود اضافه کرد: اين باخت در زمان خوبي اتفاق افتاد تا کادر فني مديريت و بازيکنان حواسشان باشد تا به هر شکلي که شده کمک کنند و تيم به قهرماني برسد. بازيهاي آينده بسيار سخت است اما معتقدم بازي ملوان از همه‌ي آنها سخت‌تر بود. تيم‌هايي مثل نفت تهران و فولاد خوزستان خودشان مدعي قهرماني‌اند و مثل ملوان حاشيه امنيت ندارند که به آب و آتش بزنند، اين تيم‌ها جلوي استقلال قطعا با چاشني احتياط بازي مي‌کنند. اين مي‌تواند بهترين فرصت براي استقلال باشد. همچنين به دليل وقفه‌اي که در بازيهاي ليگ مي‌افتد بازيکنان مصدوم خواهند رسيد و تيم مي‌تواند با دست پر بازيهايش را انجام دهد. هيچ جاي خطايي در سه بازي آينده براي استقلال باقي نمانده است. بخصوص در بازي با نفت و فولاد که به نوعي فينال‌هاي ليگ هستند. اميدوارم استقلال تا اولين بازي که قرار است با نفت برگزار کند آمادگي کاملش را به دست بياورد و با همه بازيکنان به ميدان بيايد.

زرينچه همچنين با اشاره به حواشي قبل و بعد از بازي استقلال با ملوان و موضوع شام قلعه نويي و اسکوچيچ، تصريح کرد: همه‌ي ايراني‌ها مهمان نوازند من هم اگر جاي امير قلعه نويي بودم اسکوچيچ را دعوت مي‌کردم تا با هم شام بخوريم. اما به دليل اين که مشکلات در فوتبال ايران زياد است به محض افتادن چنين اتفاقي حرف و حديث درست مي‌کنند. فکر مي‌کنم مطرح کردن اين مسائل چيز بي‌خودي است. اين موضوع جاي خوشحالي دارد نه ناراحتي. مربيان همديگر را مي‌توانند تحمل کنند و حتي با يکديگر شام بخورند. البته اگر استقلال در اين بازي پيروز مي‌شد حرف و حديث بيشتري براي امير قلعه نويي و اسکوچيچ درست مي‌کردند.

پيشکسوت استقلال در بخش ديگري از گفت و گويش درباره بازي روز سه شنبه اين تيم مقابل الشباب در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا و همچنين تاثير باخت مقابل ملوان روي روحيه بازيکنان عنوان کرد: استقلال مربيان و بازيکنان بزرگي دارد و آنها خوب مي‌دانند که فوتبال اين برد و باخت‌ها را دارد، بازي ملوان و شکستش براي ما استقلالي ها تمام شد و رفت. بايد اين را باور کنيم که شکست هم جزيي از فوتبال است.

وي گفت: مطمئن باشيد استقلال با آمادگي کامل به مصاف الشباب مي‌رود، تنها خواهشم از استقلالي ها اين است که دلسرد نشود. بعضي بازي‌ها به اين شکل از دستمان در مي‌رود. استقلال براي هواداران است، اگر قرار باشد هواداران هم با يک باخت از قلعه نويي و تيم بدشان بيايد استقلالي نيستند. زمان ما هواداران در هر شرايطي پشت تيم مي‌ايستادند، اميدوارم هواداران استقلال سه شنبه هم مثل هميشه به ورزشگاه بيايند تا ان‌شاء الله با حمايت آنها قدم اول را در آسيا محکم برداريم.

شنبه 1392/12/03 08:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن