تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813178010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه‌ای که همه را فراری می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
خانه‌ای که همه را فراری می‌دهد
طلاق عاطفی به سردی روابط میان زن و شوهر گفته می‌شود در واقع در این رابطه ضعف ارتباط عاطفی زن و شوهر منجر به سردی تمامی روابطی که یک زوج می‌توانند باهم داشته باشند می‌شود.


افشاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ درباره طلاق عاطفی که در یک رابطه باعث بی مهری و کم شدن انرژی مثبت در خانواده می‌شود  گفت: افرادی که دچار طلاق عاطفی شده‌اند با فاصله‌ای که از لحاظ روحی و جسمی با یکدیگر دارند خط قرمزهایی را برای هم مشخص کرده‌اند و هر کدام در خلوت خود دیگری را متهم می‌کنند؛ درک نکردن صحیح از رفتار و گفتار یکدیگر، نداشتن شناخت کافی از روحیات طرف مقابل و عاقبت بی‌علاقگی و سردی نسبت به شریک زندگی خود همه و همه دست به دست هم می‌دهد تا یک طلاق عاطفی را در ‌زندگی زوج‌ها به وجود بیاورد.
 
وی تصریح کرد: در این خانواده‌ها افراد نسبت به خانه‌ی خود حسی که باید داشته باشند، را ندارند.
 
همه‌ی افراد خانواده‌ به هر نحوی می‌خواهند زمان کمتری را در خانه سپری کنند؛ جو سرد، بی‌روح و سکوت خالی از شور و نشاط در خانه حاکم است و این جو همه را فراری می‌دهد. بچه‌ها در این خانه هیچ حس امنیت و آرامشی دریافت نمی‌کنند و بیشتر تمایل دارند وقت خود را بیرون از خانه و با دوستان خود بگذرانند.
 
افشار در پایان خاطرنشان کرد: جامعه‌ی ناامن آماده‌ی پذیرش این افراد است و متأسفانه این بچه‌ها تمایل به استفاده از مواد مخدر، ارتباط‌های ناسالم و انجام کارهای خلاف و غیرعرف نشان می‌دهند و هم به آینده‌ی خود و هم به جامعه آسیب وارد می‌کنند و برخی نیز دچار افسردگی و در خود فرو رفتن می‌شوند و مسلما چنین فرزندانی برای آینده‌ی خود و تشکیل یک زندگی جدید هیچ الگوی مناسبی پیش رو نداشته و شاید آنها نیز درآینده دچار مشکل پدر و مادرهای خود شوند.
 
انتهای پیام/  
 
 
 







تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن