تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804408387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرط جدید تحویل مسکن مهر اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
شرط جدید تحویل مسکن مهر اعلام شد شرکت سرمایه‌گذاری مسکن مکلف است همه 2000 واحد را به مردم تحویل دهد، ضمن آ‌ن‌که در فاز 3 تا پایان سال 1000 واحد دیگر تحویل می‌شود که در مجموع فقط 500 واحد برای خردادماه سال آینده می‌ماند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با تاکید بر این‌که انشعاب‌های ۲۰۰۰ مسکن مهر افتتاح شده به‌طور کامل تامین شده، گفت:واگذاری این واحدها به‌صورت روزانه در حال انجام است و شرط تحویل دریافت دفترچه اقساط و خریداری پکیج توسط متقاضیان است.
 
مهدی هدایت با بیان این‌که بیش از 2000 واحد انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز در فاز 3 نصب شده است، افزود: متقاضیان باید برای تحویل واحد خود علاوه بر دریافت دفترچه اقساط، نسبت به خرید پکیج نیز اقدام کنند. با توجه به این‌که در ساخت این واحدها از سیستم‌ «قالب تونلی» استفاده شده عملا دودکشی در واحدها وجود ندارد ودر صورت عدم نصب پکیج احتمال وقوع حوادث ناگوار به دلیل استفاده از بخاری وجود دارد.
 
وی با تاکید بر این‌که اجازه تحویل واحدهای این پروژه را بدون خرید پکیج نمی‌دهیم، اظهار کرد: از سوی دیگر اگر پکیج خریداری نشود کنتور گاز واحد مسکونی نیز نصب نخواهد شد و در صورت تحویل واحد این احتمال وجود دارد متقاضی یک بخاری بدون دودکش را نصب کرده و فاجعه‌آفرین شود.
 
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که شرکت گاز کنتور واحد مسکونی را بدون داشتن پکیج نصب نمی‌کند، خاطرنشان کرد: در فاز 3 پردیس حدود 3500 واحد مسکن مهر باقیمانده بود که بر اساس برنامه باید آنها را به مردم تحویل دهیم، در این راستا 2000 واحد در دهه  فجربا تمام خدمات زیربنایی از جمله انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز افتتاح شد.
 
هدایت با بیان این‌که حتی بیش از 2000 واحد نیز آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب تامین شده است، اظهار کرد: هم‌اکنون انشعاب آب و فاضلاب بیش از 2500 واحد نصب شده و به‌طور کلی تمام خدمات زیربنایی این پروژه تامین و تکمیل شده است.
 
وی یادآور شد: معاون وزیر راه و شهرسازی (نریمان) قبل از افتتاح کارشناسانی را به محل پروژه‌ها اعزام کرد که تمام بلوک‌ها را از نظر داشتن انشعاب کنترل کرده‌اند، حتی به خاطر دارم اوایل دیماه که قرار بود تعدادی مسکن مهر را افتتاح کنیم، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران اجازه افتتاح  300 واحد مشکل‌دار را نداد.
 
او با بیان این‌که به هر حال این تعداد واحد مسکونی پس از رفع مشکلات خدمات زیربنایی همزمان با دهه فجر افتتاح شد، تاکید کرد: هم‌اکنون در فاز 3 شرکت سرمایه‌گذاری مسکن موظف به تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیانی است که دفترچه قسط را دریافت و پکیج را نیز خریداری کرده باشند. شرکت عمران پردیس هم پیگیر تحویل واحدهای بدون مشکل به متقاضیان است.
 
مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: همه 2000 واحدی که 21 بهمن امسال افتتاح شد از تمام خدمات زیربنایی بهره‌مند هستند و از رسانه‌ها می‌خواهیم از این پروژه بازدید کرده و از همه بلوک‌ها فیلم و گزارش و... بگیرند.
 
هدایت خاطرنشان کرد: از 2000 واحد افتتاح شده تاکنون 600 واحد به مردم تحویل شده است، مابقی واحدها نیز در مرحله صدور دفترچه قسط قرار دارد.
 
وی تصریح کرد: 2000 واحد یک شهر کوچک است و یک روزه نمی‌توان این تعداد را به مردم تحویل داد. تحویل روزانه واحد ظرفیتی دارد و در این مقطع همه می‌گویند واحد را امروز تحویل بدهید.
 
او تاکید کرد: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن مکلف است همه 2000 واحد را به مردم تحویل دهد، ضمن آ‌ن‌که در فاز 3 تا پایان سال 1000 واحد دیگر تحویل می‌شود که در مجموع فقط 500 واحد برای خردادماه سال آینده می‌ماند.
 
هم‌اکنون خرید پکیج (به همراه رادیاتور) و نصب آن بین 3.5 تا 4 میلیون تومان هزینه برای متقاضیان مسکن مهر دارد. تسنیم

جمعه 2 اسفند 1392 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن