تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 25 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799876746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر چشمانی زیبا می‌خواهید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اگر چشمانی زیبا می‌خواهید
از مهمانی یا گشت و گذارهای دوستانه وسط هفته همیشه گریزانم چون بعد از یک روز سخت کاری و بودن در فضای بیرون از خانه و زیر نورآفتاب یا ساعت های طولانی خیره ماندن به مانیتور رایانه، همیشه چشمانم خسته و قرمز است...
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایران مطلب، اطرافیان مدام می گویند چرا چشمانت قرمز شده؟ گاهی که مجبورم در مراسمی شرکت کنم، دنبال راه حلی می گردم تا این قرمزی و التهاب را از بین ببرم. تاکنون دوستان و اطرافیان و حتی برخی پزشکان راه حل های زیادی به من پیشنهاد کرده اند که برخی بی تاثیر بوده و برخی دیگر کم و بیش موثر بوده است. این مطلب، نگاهی می اندازد به رایج ترین دستورالعمل های خانگی و برخی توصیه های طب سنتی برای رفع این مشکل نسبتا شایع. «سلامت» ذکر این نکته را ضروری می داند که برای عمل به این توصیه ها بهتر است با پزشکتان مشورت کنید.

۱. کمپرس بابونه:

بابونه را دم کنید و بعد از صاف کردن، بگذارید در یخچال خنک شود. ۲ تنظیف را در این محلول بخیسانید و آب اضافی ا ش را بگیرید. بعد برای ۱۰ دقیقه کمپرس ها را روی چشمانتان بگذارید. بابوبه درمان مناسبی برای سردردهای عصبی هم است و می توانید وقتی سردرد دارید، با روغن گیاه بابونه پیشانی خود را ماساژ دهید.

۲.کمپرس چای سیاه:

۲ قاشق غذاخوری چای سیاه را در مقدار کمی آب جوش دم کنید و اجازه بدهید نیم ساعت باقی بماند. بعد آن را صاف کنید. تنظیف را در آن خیس کنید و بعد از آنکه آب اضافی اش را گرفتید، ۱۰ دقیقه روی چشمانتان بگذارید.

۳. پاشویه:

در کف پا مناطق حساسی وجود دارد که باعث هوشیاری فرد می شود. شستن و ماساژ پاها به خصوص ساق پا، قوزک، پاشنه و کف پا باعث می شود خستگی شان تا حد زیادی در برود. ۲ تشت را از آب پر کنید. یکی با آب سرد و یکی با آب گرم. ابتدا ۴۵ ثانیه پاهایتان را در تشت آب سرد بگذارید و بعد ۳ دقیقه در آب گرم بگذارید. همزمان پاهایتان را ماساژ دهید. این کار را ۳ مرتبه تکرار کنید.

۴. پماد خاک رس سفید:

برخلاف خاک رس سبز که قابض است، خاک رس سفید با بیشتر پوست ها سازگاری دارد و افرادی که پوست های حساسی دارند، می توانند از مواد معدنی غنی این خاک بهره مند شوند. یک قاشق سوپخوری خاک رس سفید پودر شده را با آب مخلوط و خمیری ضخیم درست کنید. خمیر گل رس را در تکه ای گاز استریل، قرار دهید و آن را روی پلک هایتان بگذارید و اجازه دهید ۲۰ تا ۴۰ دقیقه بماند.

۵. برش خیار:

چشمانتان را ببندید، برشی خیار روی چشمانتان بگذارید و ۱۵ دقیقه استراحت کنید. این کار باعث از بین رفتن سیاهی اطراف چشم شده و خستگی و سرخی چشم را هم برطرف می کند.

۶. کمپرس شیر:

اگر زیر چشمانتان سیاه شده، کمپرس شیر کم چرب را امتحان کنید. تنظیفی را در شیر بخیسانید و ۱۰ دقیقه روی چشمانتان بگذارید.

۷. شستشو با آب خنک:

ساده ترین کار این است که بعد از یک روز سخت کاری، صورت و چشمانتان را با آب خنک بشویید اما اگر نمی توانید به تمام صورت آب بزنید، قطعه ای یخ را داخل دستمال بگذارید و چند دقیقه ای روی چشمانتان قرار دهید.

۸. سیب زمینی:

اگر زیر چشمانتان سیاه شده، ورقه های نازکی از سیب زمینی خام را ۱۵ دقیقه روی چشم هایتان بگذارید.

۹. قطره استریل چشم:

فروش این قطره در همه داروخانه ها بدون نسخه است. بعد از شستشو، داخل پلک پایین خط چشم آبی یا سفید بکشید تا سفیدی چشمانتان بیشتر به نظر برسد.

۱۰. ترک سیگار:

اگر زیر چشمانتان سیاه شده یا گود رفته و خسته به نظر می رسد، یعنی کارتان زیاد است، تغذیه خوبی ندارید یا سیگار می کشید. پس عادت هایتان را تغییر دهید. برای پوشاندن این کبودی می توانید از کرم پودر و پنکیک با رنگ مکمل استفاده کنید. اگر کبودی به رنگ قهوه ای است، کرم پودر صورتی، اگر بنفش است کرم پودر زرد و اگر آبی است کرم پودر نارنجی انتخاب کنید.




1392/11/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن