تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803140402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدواری برای بازپرداخت بدهی 3 هزار میلیاردی دولت به شهرداری


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: امیدواری برای بازپرداخت بدهی 3 هزار میلیاردی دولت به شهرداری
کد خبر: ۳۸۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹ - 21 February 2014


عضو کمیسیون عمران مجلس، با مثبت ارزیابی کردن افزایش تعامل دولت و شهرداری در نتیجه حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت، گفت: حضور شهردار در جسات هیات دولت علاوه بر جذب اعتبارات کارآمد به کاهش نگرانی‌ها و دغدغه‌های شهروندان منجر می شود.

کمال علیپور‌خنکداری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با مثرت ارزیابی کردن حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت، افزود: لزوم ارایه خدمات به شهر تهران که مهمانان بسیاری نیز در تمام فصول دارد تعامل دولت و شهرداری را به خوبی توجیه می کند.

نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رسیدگی به بحث‌های ترافیکی، آلودگی هوا و سایر موارد که بر عهده شهرداری است، ضرورت حضور شهردار را در جلسات هیات دولت به صورت ثابت یا افتخاری نشان می دهد.

وی با بیان اینکه ابرشهر تهران که روزانه به حدود 16 میلیون نفر خدمات‌رسانی می‌کند، نیازمند حمایت دولت است، افزود: امید است حضور شهردار در جلسات هیات دولت از جمله اقدامات شعاری نباشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه شهردار تهران باید در جلسات هیات دولت شرکت کرده و مشکلات شهری را عنوان کند، تصریح کرد: در تعامل دولت و شهرداری نباید به هیچ وجه موضوع بحث‌های جناحی، سیاسی و افراد خاص مطرح باشد.

 

نگاه دولت و شهرداری در رفع مشکلات باید کلان باشد

علیپور خنکداری با بیان اینکه نگاه دولت و شهرداری در ارتباط با تهران باید کلان‌نگر و جامع باشد، گفت: شهردار تهران در این جلسات باید مصوبات مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و همچنین نظرات هیات دولت درباره شهر تهران را با توجه به تجربیات خود ارزیابی کرده و اعلام نظر کند.

وی با تاکید بر اینکه نگرانی‌ها، دغدغه‌ها و درخواست به حق مردم باید به گوش مسئولان برسد، افزود: حضور شهردار در جلسات هیات دولت بهترین زمان برای رسیدن صدای مردم به گوش دولت و رئیس جمهور است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با ضروری خواندن حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت، تصریح کرد: اگر این حضور و تعامل در سال های گذشته نیز وجود داشت به طور حتم اعتباراتی که برای حمل و نقل عمومی، مترو و همچنین برای روان‌سازی ترافیک در نظر گرفته می شد بیش از این بود.

 

حضور شهردار در جلسات دولت بهانه ای برای جذب اعتبارات کارآمد

وی در تشریح مزایای حضور شهردار در جلسات هیات دولت، گفت: حضور شهردار در جسات هیات دولت علاوه بر جذب اعتبارات کارآمد به کاهش نگرانی‌ها و دغدغه‌های شهروندان به دلیل طرح مشکلات آنان و پیگیری از سوی مسئولان منجر می شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد: جلسات حضوری دولت و شهردار تفاوت بسیاری دارد با زمانی که شهردار تهران را در هیات دولت راه ندهد یا مکاتباتش را به یک معاونت یا کارشناس جزء ارجاع دهند.

علیپور خنکداری با بیان اینکه شهرداری که باید 15 هزار میلیارد تومان کار اجرایی در تهران انجام دهد باید با مسئولان دولتی همراه باشد، گفت: با اصلاح روابط دولت و شهرداری آینده خوبی برای کلانشهر تهران متصور است.

 

 تعامل شهردار و دولت صوری نباشد

وی افزود: امید می رود که حضور شهردار تهران در هیات دولت صوری و شعاری نباشد بلکه عملیاتی شده و به رفع مشکلات کمک کند.

نماینده مردم سوادکوه، قا ئمشهر و جویبار در مجلس نهم، در تشریح اولویت تعامل شهرداری و دولت، تصریح کرد: حضور شهردار تهران در هیات دولت بی‌شک یک تعامل مثبت ایجاد خواهد کرد البته اگر دولت با این دعوت خواستار رفع مشکلات تهران شود.

وی ادامه داد: همین حضور می‌تواند بهانه‌ای برای تعامل و هم‌افزایی و هم‌فکری بیشتر در جهت بهبود اوضاع باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: این هم‌افزایی می‌تواند مطالباتی چون 3 هزار میلیارد تومان که مجلس در گذشته برای حمل ونقل عمومی مصوب کرده، ارزش افزوده ها مسائل و مشکلاتی که وجود داشت را مرتفع کند.

وی ادامه داد: حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت باعث می شود تمام تلاش‌ها برای حل مشکلات تجمیع شود به طور مثال اگر دولت بودجه‌ای برای تامین اتوبوس ندارد در این زمینه می تواند از  ایران خودرو در خواست واگذاری 500 دستگاه اتوبوس به شهرداری را داشته باشد، این ها تعاملاتی است که می توان به وسیله آن حمل و نقل عمومی را فعال کرده و به کاهش آلودگی کمک کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 18 دستگاه و سازمان مختلف در زمینه کاهش آلودگی هوای تهران در حال فعالیت بوده که هیج کدام نیز مسئول و پاسخگو نیستند، گفت: اگر شهردار تهران در جلسات حضور پیدا کند با ایجاد همدلی مشخص می شود که مسئولیت این مهم با چه کسی است و چه کارهای باید برای کاهش آلودگی هوا مدنظر باشد.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: وقتی دستگاه‌ها در کنار یکدگیر باشند مدیریت منابع واحد و هم‌افزایی مطلوبی صورت می‌گیرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن