تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802412660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضا زاده: فرصت کافی به زارع و پانزوان داده نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رضا زاده: فرصت کافی به زارع و پانزوان داده نشد تهران - ایرنا - رییس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به برخی انتقادات در رابطه با اینکه بهمن زارع و سید هادی پانزوان مربیان جدید تیم ملی کارنامه درخشانی در رقابت های جهانی 2007 تایلند و المپیک پکن ندارند، گفت: فرصت کافی در آن زمان به این دو مربی خوب و تحصیلکرده داده نشد.


به گزارش ایرنا، حسین رضازاده روز جمعه در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم گفت: طی سال های 2007 و 2008 برخی ملی پوشان کنونی مانند بهداد سلیمی و سایر قهرمانان در تیم ملی حضور داشتند اما عناوینی مانند قهرمانی جهان و یا قهرمانی آسیا را نداشتند و همه چهره های جدید بودند.
وی اظهار داشت: اگر به رکورد ملی پوشان طی آن سالها نگاه کنیم متوجه می شویم که با تلاش این دو مربی، رکورد ملی پوشان در آن زمان بالا رفت اما بعد از آن فرصت مناسبی برای ادامه کار به آنان داده نشد.
رضازاده افزود: خوشبختانه اکنون کسانی که در اردوی تیم ملی حضور دارند و پنج ورزشکار المپیکی دارای رکوردهای خوب و عناوین جهانی و المپیک هستند و طی این مدت باقیمانده تا بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی این دو مربی باید همه تلاش خود را برای موفقیت به کار گیرند.
وی با اشاره به اینکه اردوی تیم نوجوانان کشورمان از دو ماه گذشته زیر نظر حسین توکلی مربی تیم جوانان و نوجوانان کشورمان تشکیل شده است، گفت: این تیم 10 اسفند ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به تایلند اعزام خواهد شد.
به گفته وی، اردوی تیم جوانان هم از چند هفته پیش آغاز شده و این تیم نیز خود را برای رقابت های جهانی جوانان جهان که اواخر اردیبهشت ماه سال آینده در کازان روسیه برگزار می شود، آماده می کند.
رییس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان نیز همه ساله در اواخر بهمن ماه آغاز می شود و برخی انتقاد داشتند که انتخاب سرمربی طولانی شده، اما این در حالی است که زمان کافی برای آماده سازی ملی پوشان برای بازیهای آسیایی 2014 اینچئون (28 شهریور سال 93) و هشتاد و یکمین دوره مسابقه های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان ازبکستان ( 17 تا 25 آبان 1393) داریم.
وی در خصوص انتخاب سید هادی پانزوان و بهمن زارع به عنوان مربیان تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: در ابتدا شش نفر از قهرمانان و تحصیلکردگان ورزش برای این پست از گزینه های فدراسیون بودند و پس از برگزاری جلسات مختلف با هیات رییسه فدراسیون و برخی پیشکسوتان به این نتیجه رسیدیم که بهمن زارع و سید هادی پانزوان به عنوان مربیان تیم ملی فعالیت کنند.
رضازاده ادامه داد: این دو مربی خوب کشورمان با ملی پوشان حدود چهار سال تمرین کرده بودند و با روحیات و اخلاق یکدیگر آشنا هستند.
وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان از 9 اسفند ماه با حضور 20 نفر آغاز خواهد شد، گفت: رقابت های قهرمانی کشور چند روز دیگر در تبریز برگزار خواهد شد و اگر در این رقابت ها ورزشکاری دارای رکورد خوبی باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.
بهمن زارع و سید هادی پانزوان چهارشنبه این هفته از سوی حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری به عنوان مربیان تیم ملی انتخاب شدند.
بهمن زارع پیش از این در سالهای 2007 و 2008 میلادی هدایت تیم ملی وزنه برداری کشورمان را برعهده داشت و در مسابقات مهمی چون رقابت های قهرمانی جهان 2007، المپیک 2008 و رقابت های قهرمانی آسیا در همان سال به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی بود.
در این دو سال وزنه بردارانی چون محمد علی فلاحتی نژاد، اصغر ابراهیمی، محسن بیرانوند، رشید شریفی، سهراب مرادی، نواب نصیرشلال، بهداد سلیمی، رسول تقیان و کیانوش رستمی زیر نظر بهمن زارع تمرین کردند و با هدایت او در صحنه مسابقات حاضر شدند.
تیم ملی وزنه برداری کشورمان در سال 2007 در حالی به رقابت های جهانی تایلند اعزام شد که بهمن زارع به عنوان سرمربی و هادی پانزوان و کوروش باقری به عنوان مربی در کادر فنی حضور داشتند.
زارع که دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی است در المپیک 2004 آتن نیز به عنوان مربی تیم ملی در کنار سرمربی بلغاری تیم، استویچف حضور داشت.
هادی پانزوان نیز از وزنه برداران با اخلاقی است که در کارنامه اش مدال نقره بازی های آسیایی 2002 بوسان دیده می شود. پانزوان که دارای لیسانس تربیت بدنی است نخستین بار 20 سال پیش و در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در مغولستان مدال برنز را به دست آورد و در سال های 2002 و 2003 همراه با دیگر نفرات نسل طلایی وزنه برداری ایران در رقابت های جهانی در دسته 85 کیلوگرم روی تخته رفت.
پانزوان در این سالها همواره به عنوان یکی از مربیان فعال کشور در سطح رقابت های داخلی فعالیت کرده است.
ورزشی (3)**1067**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن