تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803022253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش روحانیون در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت‌الاسلام جوشقانیان:
نقش روحانیون در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست
بهارستان - خبرگزاری مهر: یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش بارز و خطیر روحانیون در جنگ تحمیلی گفت: این قشر در هشت سال دفاع مقدس رشادتهای بی نظیری را برای دفاع از کیان ملت و مملکت از خود نشان دادند.



به گزارش خبرنگار مهر، به همت ناحیه مقاومت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بهارستان دومین کنگره شهدای روحانی شهرستان عصر امروز با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرستان، فرماندار و صدها نفر از شهروندان در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد. یک از اساتید حوزه و دانشگاه طی سخنانی با تاکید بر نقش روحانیون در مقاطع مختلف این نظام بویژه در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: طلاب و روحانیون همانند سایر رزمندگان اسلام، در عرصه‌های مختلف از جمله فرماندهی لشگر، تخریب‌چی، غواص و... انجام وظیفه کردند و آمارها نشان می‌دهد که از جامعه روحانیون از هر چهار نفر روحانی، یک نفر شهید تقدیم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و این سرزمین شده است.

حجت‌الاسلام جوشقانیان افزود: ارتباط شهدا با خداوند ارتباط پررنگی بوده که همین ارتباط باعث شد، تا شهدا به خداوند رحمان متصل شوند.

وی ادامه داد: شهدا با ایمان به خدا و خودباوری در برابر دشمنان اسلام، ایستادند و آنها را با ذلت و خواری شکست دادند، ایمان رزمندگان اسلام، دشمن قدار را نابود ساخت.

این مسئول بیان داشت: اگر تکیه‌گاه انسان خدا باشد، هرگز به زمین نخواهد خورد، در جنگ تحمیلی رزمندگان غیور ما به خدا پناه بردند و در برابر دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند.

راوی سیره شهدا تصریح کرد: کسی که توصیه و حجت الهی را سرلوحه کار خودش قرار دهد، هرگز دچار شکست نخواهد شد و همواره در دنیا سختی‌ها بر وی آسان می‌شود.

وی تاکید کرد: ایمان به خدا و خداباوری مردم غیور ایران باعث شده که پوچ و تو خالی بودن نظام پوشالی استکبار جهانی و آمریکا بیشتر نمایان شود، امروز آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند در برابر اراده عظیم ملت ایران انجام بدهد، چرا که اگر می‌توانست از هیچ کاری دریغ نمی‌کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان خاطراتی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: شهدا به ما آموختند که باید نگاه توحیدی در زندگی داشته و عبد خداوند باشیم و غیر خدا را در دل راه ندهیم.

وی خاطرنشان کرد: باید نگاه توحیدی را در زندگی تقویت کرد، در جامعه اسلامی ما الگو شهدا و ائمه اطهار هستند نه الگوهای غربی و نامناسب که انسان را به فساد و تباهی می‌کشاند.

در ادامه این مراسم حاج  داودعلیزاده مداح اهل بیت با مداحی و مرثیه سرائی خود حال و هوای خاصی به این مجلس بخشید که مورد استقبال حاضرین در این کنگره شد.

همچنین برپایی نمایشگاهی از رشادتهای جوانان بویژه روحانیون در جریان هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های این کنگره بود لازم به ذکر است که در پایان این کنگره از خانواده‌های معظم شهدای روحانی شهرستان بهارستان تجلیل به عمل آمد.


۱۳۹۲/۱۲/۲ - ۱۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن