تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803313664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دغدغه هاي مراجع عظام تقليد در خصوص فيلم رستاخيز در نظر گرفته خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۴۹ب.ظ)
رئيس سازمان سينمايي کشور در ديدار با آيت الله مکارم شيرازي: دغدغه هاي مراجع عظام تقليد در خصوص فيلم رستاخيز در نظر گرفته خواهد شد رئيس سازمان سينمايي کشور در ديدار با آيت الله العظمي مکارم شيرازي گفت: نظرات، اشکالات و دغدغه هاي مراجع عظام تقليد در خصوص فيلم رستاخيز در نظر گرفته خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الله ايوبي، معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس سازمان سينمايي، محمد احساني، معاون آثار سينمايي و سمعي و بصري سازمان سينمايي، علي رضا رضاداد، دبير جشنواره فيلم فجر، در سفر خود به قم به همراه علي مسگري و مهدي توکليان معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم با آيت الله العظمي ناصر مکارم شيرازي ديدار و گفت و گو کرد.
آيت الله العظمي مکارم شيرازي در اين ديدار با اشاره به اثرگذاري فراوان صنعت سينما و فيلم، اظهار داشت: با فيلم کارهاي بسياري مي شود کرد همانگونه که فيلمي چون فيلم امام علي(ع) آن چنان تأثيرگذاري چشمگيري داشت.
وي زحمات کشيده شده در خصوص جشنواره فيلم فجر را مورد توجه قرار داد و گفت: در اين جشنواره فيلم هاي ارزشمند و فاخري نيز وجود داشت.
اين مرجع تقليد، امور مذهبي و فرهنگي را داراي ظرافت و حساسيت هاي خاص دانست و افزود: بايد در صورت بروز اشتباه در اين امور، انتقادات را پذيرفت و به اصلاح آن پرداخت.
آيت الله العظمي مکارم شيرازي در ادامه به انتقادات وارد شده به برخي از فيلم هاي جشنواره فجر اشاره کرد و خواستار رسيدگي به اين موارد شد.
استاد برجسته حوزه علميه، با اشاره به حاشيه هاي فيلم رستاخيز و برخي از اشکالات وارد شده به اين فيلم، ابراز داشت: مردم درباره شخصيت هاي اسلامي به نسبت شخصيت هاي مذاهب ديگر فرق قائل بوده و حساس هستند و نبايد حساسيت مردم را ناديده بگيريم.
وي، فيلم هاي ارزشي و مذهبي توليد شده را نيز مورد توجه قرار داد و افزود: اينگونه فيلم ها بسيار خوب و تأثيرگذار بوده است.
اين مرجع تقليد، ضمن توصيه اي در خصوص بررسي محتواي فيلم قبل از توليد، عنوان کرد: در قم گروه هاي مختلفي از تاريخ دانان و فقها و حديث دانان وجود دارند که مي توانند در اين امر کمک بسزايي داشته باشند.
معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس سازمان سينمايي نيز در اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از جشنواره فيلم فجر، گفت: در اين جشنواره فيلم هاي ارزشي، ديني و دفاع مقدس خوبي اکران شد به گونه اي که در مراسم اختتاميه اين جشنواره چندين بار حاضرين در مراسم به احترام شهداي گرانقدرمان ايستاده و يادشان را گرامي داشتند.
حجت الله ايوبي با اشاره به فيلم رستاخيز، کارگردان اين فيلم را شخصي متدين عنوان کرد و اظهار داشت: جناب آقاي درويش با قصد قربت و براي خدمت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسين(ع) با همکاري ديگر متدينان ايران و شيعيان جهان حدود 10 سال از عمر خود را براي توليد اين فيلم صرف کردند که قبل از اين دولت کار ساخت اين فيلم را به پايان رساندند.
وي اشکالات وارد شده به اين فيلم را براي اکران عمومي قابل رفع دانست و ابراز داشت: نظرات، اشکالات و دغدغه هاي حضرتعالي و ديگر مراجع عظام تقليد در نظر گرفته خواهد شد.
وي اظهار داشت: نبايد انتقادات وارده به گونه اي باشد که از حضور و تلاش سينماگران در عرصه توليد آثار فاخر سينماي ديني فاصله بگيرند و نااميد شوند.
رئيس سازمان سينمايي، ايران را يکي از هفت کشور سينمايي دنيا دانست و در ادامه بيان کرد: ما در جهان اسلام تنها کشوري هستيم که صنعت سينماي ايران قابل رقابت با دنيا است و اين عنايت خداوند است که چنين قدرتي را به شيعيان اهل بيت(ع) داده است به همين منظور بايد از اين ظرفيت عظيم استفاده کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن