تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأخیر دوباره در اجرای نمایش روح‌الله حجازی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تأخیر دوباره در اجرای نمایش روح‌الله حجازی
اجرای نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» کار روح الله جعفری بازهم به تاخیر افتاد.

به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، این کارگردان تئاتر درباره تاخیر دوباره در اجرای نمایش‌اش گفت: قرار بود نمایش ما از 17 بهمن ماه در تالار «چهارسو» مجموعه تئاتر شهر به صحنه برود اما بعدا این مجموعه اعلام کرد در این تاریخ نمایش دیگری به مدت یک هفته اجرا می‌شود و اجرای ما از روز 25 بهمن ماه آغاز خواهد شد که البته بعدا اجرای آن نمایش هم به دلایلی منتفی شد.

جعفری ادامه داد: با توجه به حجم کار ما و تعدد نورهای مختلف و از آنجا که بیش از 70 ورود و خروج در صحنه داریم،‌ نیازمند چند تمرین جنرال (تمرین پیش از اجرای اصلی) هستیم تا همه عناصر کار هماهنگ شود اما متاسفانه کادر فنی مجموعه تئاتر شهر در زمان مقرر نمی‌توانست این هماهنگی را انجام دهد به همین دلیل اجرای ما از اول اسفند ماه شروع می‌شود.

وی یادآور شد: نمایش ما از اول اسفند ماه به صحنه می‌رود و اجرای آن تا اواخر اسفند ادامه خواهد داشت و نیمه دوم اجراهای‌مان بعد از تعطیلات عید از 17 تا 31 فرودین آینده انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نمایش«من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» نوشته ماتئی ویسنی‌یک نمایشنامه نویس رمانیایی تبار فرانسوی است که با ترجمه تینوش نظم جو و کارگردانی روح الله جعفری به صحنه می‌رود.

داستان این نمایش درباره کودکی است که به هنگام تولد‌، به جای یک دوست، یک بال دارد و همین موضوع سبب می‌شود اطرافیانش برای پیشرفت خود از او سوء استفاده کنند.

این اثر نمایشی که پیش از این هم چهار بار زمان اجرایش تغییر کرده بود، با بازی نسرین درخشان‌زاده، شیرین اسماعیلی، مریم رحمان قلهکی، سارا اله یاری، سامان دارابی، یلدا عباسی، سامان کرمی، مهرداد باقری، کهبد تاراج، بهرام سروری‌نژاد، مهدیث یگانه‌فر، آریان غلامی امیر عدل پرور، مریم راسخ، علی مدنی، مجید رحمتی، رضا بهرامی، مهسا کریم‌زاده، امین حسینی، رضا پاپی، فریبا امینیان، خسرو شهراز، ندا نوری، فرزانه فدوی، فرزانه زینتی، نازنین بابایی، مجید امیری، الهام شعبانی و جواد مولانیا به صحنه می‌رود.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از:‌ برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: رضا بهرامی، طراح صحنه: احمد کچه‌چیان، طراح لباس: الهام شعبانی، آهنگساز: آنکیدو دارش، طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی، طراح گریم: ماریا حاجیها، طراح نور: بابک شاه علیزادگان، مدیران صحنه: مرتضی برزگرزادگان، بهارک شهبازی، مهرام شجاع، سروش آزادگان، منشی صحنه: ساناز رضاییان، عکاس: مهدی آشنا، فهیمه حکمت اندیش، ساخت تیزر: طاها گل کار- ساینا عطایی (سایت پشت صحنه)، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، مشاور رسانه‌ای: بابک احمدی.

نمایش« من چه جوری ...» از اول اسفند ماه هر شب ساعت 19:30 در تالار چهارسو تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.




1392/11/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن