تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمایشگاه طبی در آتش سوخت


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



آزمایشگاه طبی در آتش سوخت
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در آزمایشگاه طبی و مصدومیت دو تن از آتش نشانان خبر داد.




 
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، به نقل از عرش نیوز ،حمیدرضا یادگاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: شب گذشته در ساعت 19:40 دقیقه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش سوزی لابراتور طبی در خیابان کارون تقاطع امام خمینی مطلع و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه یک خودرو تنفسی و یک بالابر عازم محل حریق شد.
 
وی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حریق و مشاهده کردند از زیر زمین یک مجتمع مسکونی که به مرکز آزمایشگاهی و لابراتور طبی تبدیل شده بود در شعله‌های آتش و دود غلیظی خارج می‌‍شود.
 
یادگاری افزود: در آزمایشگاه مقداری دارو، کارتن‌های خالی نیز بود که کاملا شعله ور و دود غلیظی طبقات را فرا گرفته بود آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و آتش سوزی را مهار و دود حاصل را تخلیه کردند.
 
وی اذعان داشت: آتش سوزی زمانی رخ داده بود که آزمایشگاه تعطیل و خوشبختانه از شهروندان کسی آسیب ندیده است اما متاسفانه دو تن از آتش نشانان به علت دودگرفتگی روانه مراکز درمانی شدند.
 
به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است. 2008




۱۳۹۲/۱۲/۱ - ۱۹:۴۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن