تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804089750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علما و روحانیون همیشه پیشگام در صخنه های انقلاب بوده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

علما و روحانیون همیشه پیشگام در صخنه های انقلاب بوده اند ارومیه - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:علما و روحانیون همیشه پیشگام در صحنه های انقلاب و پشتیبانی از نظام اسلامی بوده اند.


حجت الاسلام محمد مهدی مهدوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهادت عالمان دینی در دوران مختلف گواه صادقی بر پیشاهنگ بودن علما و روحانیون در وقایع اجتماعی و سیاسی است.
وی گفت: صدور فتاوا و حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و همچنین پشتیبانی مادی و معنوی رزمندگان در طول تاریخ اسلام نشانگر حضور علما و روحانیون در خط مقدم است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به نقش برجسته و بارز روحانیون در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی افزود: وحدت میان روحانیون شیعه و سنی در ایران اسلامی الگوی روحانیون در سایر کشورها بوده و به همین دلیل امروزه شاهد بروز پدیده بیداری اسلامی در این جوامع هستیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن یک اسفند سالروز شهادت آیت الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس گفت: این حادثه حادثه ای ناگوار بود و نامگذاری این روز به نام ˈروحانیت و دفاع مقدسˈ یکی از اقدامات شایسته است.
وی اظهار کرد: روحانیون در طول تاریخ اسلام و به خصوص در سده های اخیر در پیشانی مبارزات سیاسی و اجتماعی حضور داشتند که این مبارزه به دو روش، گاه مبازره با حکام و سلاطین مستبد داخلی و گاهی نیز به صورت ستیز با استعمار قدرت های استکباری خودنمایی می کرد.
حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی نیز حضور این قشر در کنار اقشار مردم در صحنه های مختلف پشتوانه و دلگرمی برای ملت بوده و یکی از بهترین نمودهای این امر را می توان در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در جبهه های نبرد حق علیه باطل مشاهده کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، تقدیم شهدای روحانی به جامعه دینی و الهی را نمادی از ولایتمداری مردم ایران دانست و گفت: این شهدا در کنار سایر شهدای اقشار مختلف مردم برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند.
وی یادآور شد: حضور 50 درصدی روحانیون به نسبت جمعیت کل این قشر در دوران دفاع مقدس آمادگی علما و روحانیون برای دفاع از آرمان های نظام اسلامی و کیان کشور را نشان می دهد.
حجت الاسلام مهدوی روحانیت اصیل و انقلابی را پرچمدار اقشار مختلف جامعه در دوران حساس جامعه عنوان کرد و گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سایر صحنه های حساس جامعه نقش بی بدیل روحانیون و علما غیر قابل انکار است.
7125/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن