تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802881880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دایی:بازی فردا مهمترین بازی ماست/حساب ویژه ای برای صعود به بالای جدول باز کرده ایم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دایی:بازی فردا مهمترین بازی ماست/حساب ویژه ای برای صعود به بالای جدول باز کرده ایم تهران- ایرنا- سرمربی تیم پرسپولیس در مصاحبه خبری قبل از دیدار فردا برابر صبا گفت: مسلم بازی فردا حساس و مهمترین بازی ما خواهد بود. حساب ویژه ای باز کردیم که به بالای جدول برسیم تا برای سه بازی آینده امیدوارتر از قبل باشیم.


به گزارش ایرنا، علی دایی گفت: این دیدار مهمترین بازی ما خواهد بود و بعد از بازی مقابل فجر خوشبختانه تمرینات خوبی با بچه ها داشتیم و حتی یک بازی دوستانه هم انجام دادیم. صبا تیم بسیار خوبی است و بازی سختی داریم.
دایی خاطر نشان کرد: من اطلاعات خیلی خوبی از این تیم دارم و می دانم که آنها با تمام وجود برای بازی فردا مایه می گذارند، اما ما باید بازی خودمان را انجام دهیم و اسیر بدشانسی نشویم تا با گرفتن سه امتیاز به صدر جدول نزدیک شویم.
وی ادامه داد: نتایجی که در این هفته گرفته شده به نفع ما بوده و می توانیم به بالای جدول برسیم.
دایی در مورد برنامه 90 و مسائل مطرح شده مبنی بر توهین وی به کارگران شهرداری گفت: دوست نداشتم در این باره صحبت کنم، ولی برای اینکه برای مردم روشن شود صحبت می کنم. مطمئن باشید مردم خیلی شعور بالایی دارند و خیلی حرکات را تشخیص می دهند.
وی گفت: نمی خواهم در مورد کسی صحبت کنم که می گوید مهم نیست پرسپولیس سهمیه آسیا بگیرد نا نگیرد. آنها به دنبال منافع خودشان هستند و با منافع مردم و تیم کاری ندارند. صحبت های این آقایان یک حرکات عوام فریبانه است. اگر دقت کنید به صحبت های من، در آن برنامه به کسی توهین نکردم و همیشه عنوان کردم گذشته خودم را فراموش نمی کنم. ولی بعضی ها قصد داشتند از صحبت های من سوء استفاده کنند.
دایی ادامه داد: من در مورد فاصله طبقاتی و درآمدهای مردم در جامعه صحبت کردم و به اقشار کارگران محترم شهرداری توهین نکردم. من همیشه دوست دارم دست مردم را بفشارم.
وی گفت: این صحبت های عوام فریبانه را تمام کنید؛ اینها به خاطر منافع خودشان هر روز یک رنگ عوض می کنند، اما این طرز فکر مورد نظر جامعه نیست.
وی با اشاره به یکرنگی مرحوم ناصر حجازی که همه او را دوست داشتند گفت: شماها هر روز رنگ عوض می کنید. شما به دنبال منافع و مقاصد و سوء استفاده هستید. از لباس شهرداری سوء استفاده نکن. دست شما برای همه رو شده و می خواهید محبوبیت اجتماعی کسب کنید.
دایی گفت: من از تمام پیشکسوتان پرسپولیس که دلشان با تیم است تشکر می کنم و امیدوارم با حمایت آنها پرسپولیس به هدفهایی که دارد برسد و اسیر حاشیه نشود.
سرمربی پرسپولیس در مورد محرومان و مصدومان بازی فردا گفت: متاسفانه سید جلال حسینی، محسن مسلمان، مهرداد کفشگری و امید عالیشاه را در اختیار نداریم. آنها از بازیکنان خوب ما بودند. امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.
سرمربی پرسپولیس در مورد بحث حمایت از تیم اظهار داشت: بیشتر از اینها نمی خواهم وارد این مسائل شوم. دوست دارم با آرامش تیم را اداره کنم. حداقل اگر از ما حمایت نمی کنند کسی از پشت به ما خنجر نزند؛ چون ظرفیت خنجر زدن از پشت ما تکمیل شده است. متاسفانه صحبت های ضد و نقیضی علیه ما می کنند و ما را متهم به پولکی می کنند.
وی گفت: شما بروید از آقای صالحی مدیرعامل پیشین نفت آبادان بپرسید چه کسی نیم فصل به ماهشهر پرواز کرد و در ماهشهر درخواست 800 میلیون تومان پول کرد. ایشان باعث سقوط پنج تیم شده و باید به این شخص تندیس پنجه طلایی بدهند. پیکان تهران، شهرداری تبریز، گهر درود، و فولاد خوزستان توسط ایشان به دسته یک رفتند.
دایی ادامه داد: شما می دانید این تیم ها چقدر ضرر کردند. اگر این تیم ها در لیگ برتر باقی می ماندند قیمت شان بین 16 تا 17 میلیارد تومان ارزش داشت. وقتی یک تیمی به دسته یک سقوط می کند، حداقل بیشتر از چهار میلیارد ارزش ندارد.
وی گفت: ایشان به تیم هایی که سقوط کردند حدود 12 میلیارد تومان ضرر زده است. جالب اینکه خواستار 800میلیون تومان پول شده است.
دایی در خصوص سخنان خود در مورد خنجر زدن از پشت بیان داشت: چگونه اسناد دولتی که شاید آنها هم نوشته های غلط داشته به دست چنین اشخاصی رسیده است. باید سازمان بازرسی به این مسئله ورود کند. 90 درصد حرفهای ایشان در فرصتی که در برنامه 90 به او داده بودند، کذب محض بود.
وی گفت: از مردم که در این مدت با تماس ها و پیامک هایشان نشان دادند جو منفی در جامعه علیه من وجود ندارد تشکر می کنم. شعور و فهم جوانان بالا رفته و مردم آدمهایی را که هر روز رنگ عوض می کنند به خوبی می شناسند.
وی گفت: اگر چند نفر در قایق هستند و همه می خواهند خود را به مقصد برسانمد، کسی نمی تواند مشکل ایجاد کند. همه سوار یک قایق هستیم و باید کمک کنیم به مقصد برسیم. ولی چنین مسئله ای صورت نگرفته تا قایق سوراخ شود و به مقصد نرسد.
دیدار دو تیم پرسپولیس و صبا ساعت 16 روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
ورزشی(2)**9118**1584
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن