تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816854483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابزاری برای نظارت قدرتمند بر پروسه های سیستم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ابزاری برای نظارت قدرتمند بر پروسه های سیستم
بدافزارها برای آنکه موثر باشند و به عملیات خود را اجرا کنند باید بر روی سیستم اجرا شوند. به همین دلیل است که همیشه شما میتوانید با نگاهی به Task Manager پروسه این بد افزارها را شناسایی کنید. اما راه تشخیص و شناسایی این پروسه های مخرب چیست؟ نرم افزار CrowdInspect پاسخ شما را میدهد.
کد خبر: ۳۸۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰ - 20 February 2014


بدافزارها برای آنکه موثر باشند و به عملیات خود را اجرا کنند باید بر روی سیستم اجرا شوند. به همین دلیل است که همیشه شما میتوانید با نگاهی به Task Manager پروسه این بد افزارها را شناسایی کنید. اما راه تشخیص و شناسایی این پروسه های مخرب چیست؟ نرم افزار CrowdInspect پاسخ شما را میدهد. به گزارش «تابناک» برای برخی از کاربران که به پروسه های معمول بر روی سیستم خود آشنایی دارند، تشخیص پروسه هایی که احتمال مخرب بودن آنها بالا است، کار چندان سختی نیست. اما سیار از کاربران نمیتوانند بدون مسلح شدن به ابزارهای مخصوص به این امر اقدام کنند. اکنون ابزارهایی برای به وجود آوردن امکان اسکن کردن پروسه ها با موتورهای ضد بد افزار آنلاین وجود دارد. در اینجا قصد شما را با یک نمونه قدرتمند آشنا سازیم. نرم افزاری که به شما قدرت نظارت قدرتمند بر پروسه ها را میدهد:
ابزاری برای نظارت قدرتمند بر پروسه های سیستم
نرم افزار CowsInspect یک اسکنر تحت Cloud است که پا را از نمونه های مشابه در کلاس کاری خود فراتر گذاشته است. در حالی که نمونه هایی مانند Process Explorer و HerdProtect – که طی گزارشی به تفصیل آن را معرفی کردیم – که تنها همه پروسه ها را توسط موتور آنلاین ضد بد افزار گوگل یعنی Virus Total اسکن میکنند، این نرم افزار از API های سرورهای مختلف برای به دست آوردن اطلاعات کامل پروسه ها نیز استفاده می کند:
ابزاری برای نظارت قدرتمند بر پروسه های سیستم
حجم نرم افزار بسیار اندک است، نیاز به نصب نداشته و به شکل Portable و Stand-alone اجرا میشود و به طرز شگفت انگیزی سبک و سریع اجرا میشود. این نرم افزار بعد از اجرا به سرعت، پروسه های در حال اجرا بر روی سیستم را برای کشف بد افزار با Virus Total اسکن میکند و از سرور Web of Trust درخواست اطلاعات دقیق پروسه را کرده و با پایگاه داده کشف بد افزار Cymrus مطابقت میدهد:
ابزاری برای نظارت قدرتمند بر پروسه های سیستم
وقتی برای اولین بار برنامه را اجرا میکنید، همه پروسه های موجود را فهرست میکند و در کنار اطلاعات استاندارد پروسه ها نظیر نام پروسه و ID آن، ستون دیگری وجود دارد (ستون VT) که مشخص میکند آیا این پروسه توسط موتور ضد بد افزار اسکن شده است یا خیر؟ دایره خاکستری به این معنی است که پروسه هنوز اسکن نشده است، اما پروسه سبز حاکی از اتمام روند اسکن است:
ابزاری برای نظارت قدرتمند بر پروسه های سیستم
ستون Web Of Trust (ستون WOT) نیز درجه نرمال بودن و اطمینان موجود به این پروسه را در بین کاربران مختلف، به درصد نمایش میدهد. همچنین در ستون های دیگر اطلاعات مربوط به IP محلی و IP های کنترل از راه دور یا همان Remote IP و اطلاعات پورت های فعال آنها و همچنین اطلاعات مربوط به DNS ای که پروسه از طریق آن پرس و جوی وب را صورت میدهد، به نمایش درآمده است:
ابزاری برای نظارت قدرتمند بر پروسه های سیستم
همچنین شما میتوانید با کلیک راست بر روی هر پروسه از منوی محتوایی، اقدام به اجرای عملیات هایی نظیر خاتمه دادن به فعالیت پروسه و یا قطع ارتباط آن با اینترنت، کنید:
ابزاری برای نظارت قدرتمند بر پروسه های سیستم
همچنین نگه داشتن ماوس بر روی هر پروسه اطلاعات دقیق و جزئی آن را به نمایش در می آورد که در تشخیص نرمال یا غیر عادی بودن آن بسیار موثر است:
ابزاری برای نظارت قدرتمند بر پروسه های سیستم
از سویی شما میتوانید از نمای زنده یا Live نرم افزار (که نمایش اطلاعات آنلاین است) به نمای تاریخچه یا History سوییچ کنید که این کار با استفاده از دکمه تعبیه شده در Toolbar نرم افزار ممکن است:
ابزاری برای نظارت قدرتمند بر پروسه های سیستم
این امر منجر به نمایش اطلاعات کرونولوژیکال پروسه ها از زمان اجرای آن ها میشود:
ابزاری برای نظارت قدرتمند بر پروسه های سیستم
این نرم افزار به فعالیت خود تا زمانی که شما از طریق فشردن دکمه Pause در Tollbar اقدام به متوقف کردن فعالیت آن کنید، به کار خود ادامه میدهد. در نهایت اینکه CrowdInspect با استفاده از API های امنیتی از سرورهای مختلف، و استخراج اطلاعات دقیق پروسه های سیستم، قدرت فوق العاده ای به شما در رصد پروسه های سیستم و تلاش برای مصون ماندن از بد افزارها میکند.دانلود نرم افزار با لینک مستقیم






لینک را کپی کنید دانلود نرم افزار با لینک مستقیم








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن