تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شجاع: هدفمان قهرمانی لیگ برتر است/ بازی‌های تدارکاتی تیم ملی باید با تیم‌های بزرگ دنیا باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شجاع: هدفمان قهرمانی لیگ برتر است/ بازی‌های تدارکاتی تیم ملی باید با تیم‌های بزرگ دنیا باشد
مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار گفت: هدف اصلی و بی‌چون و چرای ما قهرمانی در مسابقات لیگ برتر است و به مقصد خواهیم رسید.
حمید شجاع در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شرایط خوبی در تیم حاکم است و بازیکنان با جدیت بازی‌های خود را دنبال می‌کنند و از شروع لیگ سال جاری باختی در کارنامه خود نداریم و همین منوال را پیش خواهیم گرفت و به هدف اصلی‌مان که قهرمانی این رقابت‌هاست می‌اندیشیم و با پتانسیل و قابلیت‌هایی که از بازیکنان سراغ داریم به طور حتم به این مقصد خواهیم رسید.
 
مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار تصریح کرد: تاکنون دوازده هفته از این رقابت‌ها برگزار شده است و ما تمام دیدارهای خود مقابل حریفان را برده‌ایم و برنده از زمین خارج شده‌ایم و از این به بعد هم همینطور خواهد بود.
 
شجاع در ادامه گفت: در هفته دوم مسابقات لیگ برتر مردان دور برگشت به مصاف صنعت مس خواهیم رفت ما برای برد به مصاف نماینده کرمان می‌رویم بازی سخت و دشواری خواهیم داشت این تیم نیرو و کادر فنی خوبی دارد اما ما برای کسب 2 امتیاز می‌رویم.
 
وی عنوان کرد: در هفته نخست این رقابت‌ها نیز به دیدار نیروی زمینی رفتیم که در نهایت 32 به 27 بردیم اما من از بچه‌ها راضی نیستم و انتظار بیشتری داشتیم چراکه در دور رفت این حریف را با  اختلال زیاد شکست دادیم.
 
شجاع گفت: بازیکنان تیم تا حدودی خسته هستند این نیز به خاطر حضور در مسابقات آسیایی بحرین است.
 
وی افزود: داوری‌ها در دور رفت خیلی عالی بود و از این بابت از پورمقدم که زحمات زیادی کشیدند تشکر می‌کنم و در دور برگشت نیز که یک هفته گذشته نسبتا خوب بوده است امیدواریم در هفته‌ه ای آتی بهتر شود.
 
مربی تیم ملی در خصوص آغاز تمرینات تیم ملی تصریح کرد: تمرینات تیم ملی به خاطر رقابت‌های لیگ برتر تعطیل است و بنا داریم بعد از اتمام این مسابقات آن را آغاز کنیم و زمان آن نیز بعد از اردیبهشت سال 93 خواهد بود.
 
شجاع اضافه کرد: مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی را در پیش رو داریم که سال آینده در این کشور برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان نیز به این رقابت‌ها خواهد رفت ترکیب تیم ملی معلوم نیست به احتمال زیاد افراد جدیدی اضافه شود.
 
وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته قرار است با 3 تیم اروپایی بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم و در یک تورنمنت بین‌المللی شرکت کنیم.
 
شجاع اشاره کرد: هندبال ایران در مسابقات آسیایی عنوان دومی را دارد امیدواریم که با ارائه بازی‌های خوب و ایده‌آل بتوانیم قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنیم.
 
وی گفت: ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های آسیایی بحرین گل کاشتند و توانستند علاوه بر کسب سهمیه جهانی قطر در جایگاه سوم مسابقات مردان آسیا مدال برنز را از آن خود کنند.
 
شجاع تاکید کرد: هم‌اکنون هندبال ایران جهانی شده است اگر می‌خواهیم در رقابت‌های 2015 قطر موفق عمل کنیم باید برنامه‌ریزی خوب و مناسب صورت گیرد و بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام شود برای نمونه بحرین را مثال می‌زنم این تیم مهره آن چنانی و مطرحی ندارد اما با انجام دیدارهای تدارکاتی زیاد توانست به فینال مسابقات آسیایی که خود میزبان بود برسد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر این ورزش کشورمان جهانی شده است باید جهانی نیز فکر کنیم و با تیم‌های بزرگ و قدرتمند دنیا بازی‌های تدارکاتی انجام دهیم در حال حاضر تغییر از چند تیم آسیایی دیگر حریفان جرات حضور در مقابل ما را ندارند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن