تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803937494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

من PS3 را انتخاب مي‌کنم چون ...


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کدام کنسول براي شما مناسب‌تر است؟
من PS3 را انتخاب مي‌کنم چون ...
يکي از سوالات رايجي که از ما پرسيده مي‌شود اين است کدام کنسول را بخريم؟ Xbox 360 ،PS3 Xbox One ،PS4 ،Wii U يا PS Vita؟ حتي مي‌توان رايانه را به عنوان يک پلتفورم ثابت براي اجراي بازي در اين ميان گنجاند.


به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  پاسخ‌هاي قانع‌کننده‌اي براي پيشنهاد هر يک از کنسول‌ها وجود دارد. پاسخ‌هايي که هر کس مي‌تواند درباره قانع‌کننده بودن يا نبودن آن‌ها قضاوت کند.چند روز پیش به دلايلي براي خريد کنسول Xbox 360 اشاره کرديم.

امروز قصد داريم به دلايلي مبني بر خريد PS3 اشاره نماييم. PS3 را مي‌توان کنسولي مشابه با Xbox 360 تلقي کرد. هر دو نسل هفتمي هستند، تقريبا همزمان عرضه شده‌اند و خصوصيات سخت‌افزاري تقريبا مشابهي دارند. به همين دليل بسياري از سازندگان بازي، بازي‌هاي خود را به طور همزمان براي اين دو کنسول توسعه مي‌دهند.

کنسول‌هاي خانواده PlayStation کنسول‌هاي با قدمتي محسوب مي‌شوند. نزديک به دو دهه است که کنسول‌هاي اين خانواده به بازار آمده‌اند. در حالي که کنسول‌هايي مانند نينتندوها و Xbox بازارهاي خاصي را هدف قرار مي‌دادند، PlayStationها تقريبا در همه جهان حضور داشته‌اند. مايکروسافت سعي کرد با فروش جهاني Xbox 360 اين الگو را تقليد دهد و البته به سطح خوبي از موفقيت نيز دست يافت.

 با اين وجود همچنان PlayStation قديمي‌تر است و بازي‌هايي که براي اين کنسول‌ها طراحي شده، به مراتب بيشتر. به همين دليل است که امکان اجراي ذاتي بازي‌هاي کنسول‌هاي قديمي‌تر PlayStation در PS3 بسيار با اهميت به نظر مي‌رسد. خيلي از بازيکنان ايراني خاطرات بسيار خوبي از بازي‌هاي PS يا PS2 دارند و تکرار مجدد اين بازي‌ها در PS3 يک امتياز قابل توجه محسوب مي‌شود.

اگر همين امروز يک PS3 بخريد، در مقايسه با ديگر کنسول‌ها، بيشترين تعداد بازي را پيش روي خود خواهيد داشت. بازي‌هايي بسيار متنوع که براي PS3 طراحي شده‌اند در کنار بازي‌هاي PS2 و PS که کمي قديمي‌تر به نظر مي‌رسند، شامل هزاران بازي است که از BioShock تا The Last of Us را شامل مي‌شود.

بسياري از بازي‌هاي موفق و تحسين شده سال‌هاي گذشته تنها در PS3 اجرا مي‌شوند، به طوري که از اين منظر PS3 بيشترين سهم را در بين بازي‌هاي موفق و تحسين شده از آن خود کرده است. با توجه به اين که کنسول‌ها فقط براي بازي طراحي شده‌اند، اين امتياز، يک امتياز بسيار قابل اعتناست. بازي‌هاي اختصاصي PS3 مانند سري Uncharted، Last of Us، Journey و مجموعه خداي جنگ از امتيازات بزرگ اين کنسول محسوب مي‌شوند.

اگر به اين همه بازي‌ با اين همه تنوع علاقه خاصي نداريد، نگاهي به فهرست بازي‌هايي که در سال 2014 به بازار خواهند آمد، بيندازيد. به جرات سهم PS3 از بازي‌هاي سال 2014 بيشتر از کنسول‌هاي ديگر است، در حالي که بسياري از سازندگان بازي اعلام کرده‌اند که هنوز تصميمي مبني بر تعطيلي واحدهاي ساخت بازي براي PS3 نگرفته‌اند و اين يعني احتمالا تا حداقل 2 سال آينده، دارندگان اين کنسول بازي کم نمي‌آورند.

اگر چه برخلاف رقبا PS3 در يک سال گذشته مشمول ارتقاي سخت‌افزاري توسط سازنده نشده است اما PS3 مدت‌هاست که به عنوان کنسول خوش ساخت، کم ايراد و کم حرارت شناخته مي‌شود. کنسول‌هاي موجود PS3 تنوع خوبي دارند و تقريبا تمام ايرادهاي سخت‌افزاري در آن‌ها برطرف شده است. با اين که ما از کرک کردن کنسول‌ها و بازي‌ها حمايت نمي‌کنيم بايد بگوييم نسخه‌هاي قديمي اين کنسول به سادگي کرک مي‌شوند و نسخه‌هاي جديدتر نيز اگر چه سخت‌تر، کپي‌خور خواهند شد. با توجه به قيمت بالاي بازي‌هاي اصلي، اين موضوع مي‌تواند دليل مهمي براي بازي دوستان ايراني باشد.





تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن