تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر خارجه فرانسه برای بررسی اوضاع اوکراین به آن کشور می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر خارجه فرانسه برای بررسی اوضاع اوکراین به آن کشور می رود تهران – ایرنا – خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه به نقل از وزیر خارجه آن کشور اعلام کرد که او برای بررسی تحولات داخلی اوکراین فردا/پنج شنبه به آن کشور می رود.


براساس این گزارش، ˈلوران فابیوسˈ در یک کنفرانس خبری مشترک با ˈجان کریˈ وزیر امور خارجه آمریکا در پاریس گفت که اول وقت فردا به همراه همتایان آلمانی و لهستانی خود به اوکراین می رود تا اوضاع آن کشور را از نزدیک بررسی و با مقامات کیف گفت وگو کند.
به گفته وی آنها قصد دارند قبل از برگزاری نشست وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا که قرار است فردا در بروکسل برگزار شود، گزارش دقیقی از کیف کسب کرده و به نشست ارایه دهند.
براساس این این گزارش، اتحادیه اروپا فردا نشست فوق العاده ای را در سطح وزیران امور خارجه برگزار می کند تا بتواند بطور خاص اوضاع اوکراین را بررسی و در صورت لزوم تحریم هایی نیز علیه عاملان بروز خشونت ها در دو روز گذشته که دستکم 26 کشته بر جای گذاشت، اعلام و اعمال کند.
فرانس پرس همچنین در گزارش دیگری به نقل از یک بیانیه دفتر رییس جمهوری فرانسه اعلام کرد که اولاند از اتحادیه اروپا خواست تا به سرعت نسبت به تحولات اوکراین واکنش نشان دهد و تصمیمات لازم را برای اعمال تحریم در نشست شورای امور خارجی این اتحادیه که قرار است فردا (پنجشنبه) تشکیل شود، علیه آن کشور اتخاذ کند.
در جریان تازه ترین درگیری ها بین معترضان اوکراینی و نیروهای امنیتی، 25 نفر کشته شدند.
وزارت بهداشت اوکراین همچنین از زخمی شدن 361 نفر در درگیرهای مسلحانه شبانه -روز گذشته کیف پایتخت این کشور خبر داد. در بین بستری شدگان اسامی 49 مامور امنیتی، 5 خبرنگار، یک نماینده مجلس و سه نوجوان دیده می شود.
از زمانی که ˈویکتور یانوکوویچˈ رییس جمهوری اوکراین توافقنامه تجارت آزاد با اتحادیه اروپا را در ماه نوامبر (آبان ماه) امضا نکرد، این کشور به صحنه اعتراضات تبدیل شد.
مترجمام**1378**1856
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن