تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802552261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنيامالي: به احترام راي مردم استعفا کردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دنيامالي: به احترام راي مردم استعفا کردم
رييس فدراسيون قايقراني دليل استعفايش از سمتش خود در فدراسيون را تشريح کرد.

احمد دنيامالي درباره تصميمش براي انصراف از رياست فدراسيون قايقراني اظهار کرد: با توجه به مشورت‌ها و صحبت‌هايي که در اين مدت داشتيم تصميم گرفتم در کنار ورزش بمانم اما از سمت رياست فدراسيون قايقراني کناره‌گيري کنم. دوستان شوراي شهر با استعفاي من از سمتم در شورا کلا مخالفت داشتند و از طرف ديگر دوستان و مردمي که با من در تماس بودند نيز عمدتا توصيه مي‌کردند در شوراي شهر بمانم. با اينکه ورزشکاران دوست داشتند من در قايقراني باشم اما از هر 10 نفري که با من تماس مي‌گرفتند 9 نفر توصيه داشتند که به راي مردم احترام بگذارم و در شورا بمانم چرا که عمدتا بر اين باور بودند که ارزش معنوي راي مردم بسيار بالاست و من هم از نظر اخلاقي و هم از نظر حرفه‌اي بايد در شورا بمانم.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: در اين چند وقت مشورت‌هايي که داشتم در نهايت تصميم گرفتم که از رياست فدراسيون قايقراني استعفا دهم تا در شورا بمانم. البته خودم اعتقاد ندارم که شوراي شهر شغل محسوب شود و گفته‌ام که علي‌رغم ميل باطني از قايقراني استعفا مي‌دهم.

او در پاسخ به اين سوال که پس چرا در انتخابات فدراسيون قايقراني شرکت کرديد و آيا به دنبال اعاده حيثيت بوديد بيان کرد: خير اين مسائل وجود ندارد. من کسي هستم که از ورزش وارد شورا شدم نه اينکه از طريق شورا به ورزش برسم. با اينکه تحصيلات من مهندسي و برنامه‌ريزي شهري است من سال‌هاست که در ورزش هستم و خود را ورزشي مي‌دانم همان طور که گفتم مشورت‌ها و نظر مردم بر اين بود که من در شوراي شهر بمانم و من نيز به اين توصيه‌ها احترام گذاشتم.

دنيامالي در پاسخ به سوال ديگر ايسنا مبني بر اينکه حالا وضعيت فدراسيون قايقراني چه مي‌شود بيان کرد: سرپرستي انتخاب مي‌شود تا انتخابات برگزار شود. من نيز گفته‌ام در کنار سرپرست حضور دارم. من از قايقراني نرفته‌ام و همچنان در کنار ورزش هستم. تمام تلاش من نيز براي حفظ آرامش و انگيزه قايقران‌هاست چرا که در اين يک هفته بسيار خوشحال و باانگيزه کار کرده‌اند. تلاش من اين است که قايقران‌ها با بهترين شرايط براي بازي‌هاي آسيايي آماده شوند.

او در پاسخ به اين سوال که آيا گزينه‌اي از طرف شما وارد انتخابات فدراسيون قايقراني مي‌شود يا نه گفت: بايد بگذاريم تا جلوتر برويم و وضعيت مشخص شود.

دنيامالي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا آقاي قاليباف مخالف اصلي خروج شما از شوراي شهر بود، بيان کرد: خير، اين طور نيست. در شوراي شهر آرا به گونه‌اي است که دسته ‌بندي در آن تاثير ندارد. ما يک مهره هستيم و کارمان را انجام مي‌دهيم. خيلي وقت‌ها در شورا دوستان از هم دفاع مي‌کنند چرا که بحث‌ها کارشناسي است و اين دسته‌بندي‌ها تاثيري در کار ندارد. البته من نيز مهره‌اي نيستم که نبودنم در شورا بخواهد اتفاقي ايجاد کند.

چهارشنبه 1392/11/30 17:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن