تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802999158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوي: پرسپوليس مقابل ما کار سختي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مرفاوي: پرسپوليس مقابل ما کار سختي دارد
سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت:زماني که من به اين تيم آمدم صبا همه جوره مشکل داشت که هنوز هم پابرجاست.

صمد مرفاوي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرايط تيم فوتبال صباي قم براي ديدار مقابل پرسپوليس گفت: خوشبختانه شرايط فني خوبي داريم و تمرينات خوبي هم برگزار کرده‌ايم. در اين چند روز فشار تمرينات را براي بازي با پرسپوليس مناسب کرديم و آماده اين ديدار مي‌شويم اما مشکلات مالي کماکان در تيم ما وجود دارد و فعلا گريبانگير ما شده که هنوز به آن رسيدگي نشده است.

وي ادامه داد: قطعا مسائلي مالي در مسائل فني هم تأثيرگذار است چرا که يک بازيکن از لحاظ روحي و رواني بايد تمرکز داشته باشد تا بتواند کار فني خوب کند و همه سعي ما هم بر اين است تا جايي که مي‌توانيم بچه‌ها را آماده اين بازي کنيم و مي‌خواهيم با يک عملکرد خوب نتيجه خوبي هم بگيريم و بقيه مسائل را به دست خدا سپرده‌ايم.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم در پاسخ به اين سؤال که با توجه به اين مشکلات آيا از حضور در اين تيم پشيمان نشده‌اي، افزود: چه بگويم؟! بايد تا جايي که مي‌توانيم کار کنيم. زماني که من به اين تيم آمدم صبا همه جوره مشکل داشت که هنوز هم پابرجاست. ما تا جايي که مي‌توانستيم سعي کرديم شرايط تيم را از لحاظ فني بهتر کنيم که بهتر هم شده و سعي مي‌کنيم بهتر هم بشود اما يک مربي بايد تمام شرايط را تجربه کند و در شرايط خوب کار کند و هم بد. ما هم فعلا کار مي‌کنيم و اين مسائل درون تيمي‌ است و با صبر و حوصله حل خواهد شد.

وي در مورد شناختش از پرسپوليس بيان داشت: پرسپوليس تيم شناخته شده‌اي است و همانطور که ما آنها را مي‌شناسيم آنها هم ما را مي‌شناسند. اين تيم از بازيکنان با تجربه‌اي سود مي‌برد که مي‌تواند شرايط خوبي برايشان رقم بزند. پرسپوليس تيم پرمهره‌اي است و ما بازي سختي مقابل آنها داريم اما اين به آن معنا نيست که بازي آنها راحت باشد. ما به نتيجه‌گيري در اين بازي اميدواريم.

مرفاوي در خصوص صحبت‌هاي هادي شکوري که گفته بود در بازي با پرسپوليس دفاعي بازي خواهيم کرد، تصريح کرد: هر تيم در هر بازي هم بايد به مسائل هجومي فکر کند و هم دفاعي و اينکه اگر بخواهيم فقط به يک موضوع فکر کنيم کار درستي نيست. نه ما و نه پرسپوليس با يک تفکر وارد زمين نمي‌شويم که بخواهيم اينقدر محض درباره آن صحبت کنيم.

وي درباره اينکه مشکلات مالي صباي قم کي برطرف مي‌شود، گفت: من فکر مي‌کنم مسئولان به دنبال حل مشکلات تيم هستند و فعلا به دنبال راه‌حل‌هاي آن مي‌گردند حالا اينکه اين کار کي انجام مي‌شود نمي‌دانم چرا که براي انجام کار اجرايي زمان لازم است.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم درباره عملکردش مقابل پرسپوليس تصريح کرد: من با مس کرمان، پرسپوليس را برده‌ام و بازيکنانم هم انگيزه زيادي دارند که مقابل پرسپوليس که تيم بزرگي است بازي کنند.

وي در خصوص اظهارات محسن خليلي که گفته بود مرفاوي باعث شده او از صباي قم کنار برود، اظهار داشت: اين مسائل به من ربطي ندارد و دليلي هم ندارد که جواب محسن خليلي را بدهم. هر بازيکن بستگي به عملکردي که دارد مي‌تواند در يک تيم حضور داشته باشد. او را امسال هم نخواستند مگر من در ابتداي فصل اينجا بودم که او را نخواستند؟ اين مسائل به من ربط ندارد و درباره‌اش صحبت هم نمي‌کنم.

مرفاوي در پايان در خصوص صحبت خليلي که گفته بود چون او پرسپوليس بوده، مرفاوي او را از تيم کنار گذاشته، گفت: مگر بادامکي بازيکن پرسپوليس نبود؟ شما از او بپرسيد ببينيد من با او مشکلي دارم يا نه. هر بازيکن بر اساس توانايي که دارد مي‌تواند در تيم باشد حالا او يا هر کس ديگر. من راجع به اين مسائل فکر نمي‌کنم و هر کس هر جور که دوست دارد مي‌تواند فکر کند و در اين امر آزاد است. دليلي ندارد که بخواهم با او خصومت داشته باشم و با فکرهاي او هم مشکلي ندارم.

چهارشنبه 1392/11/30 15:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن