تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803724361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دایی درگیری با پروین را تکذیب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دایی درگیری با پروین را تکذیب کرد




مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بی سابقه دانستن حواشی این فصل پرسپولیس در تاریخ این باشگاه، گفت: بهتر بود پیشکسوتان به جای برگزاری جلسه درباره خصوصی‌سازی کردن این باشگاه چهار هفته دیگر صبر و تحمل می‌کردند و به جای آن به حمایت از این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی می‌پرداختند.





خبرگزاری مهر: محمد پنجعلی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با صبای قم، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: تیم ما لیاقت قهرمانی را دارد. واقعا این جایگاهی که الان در آن قرار داریم شایسته پرسپولیس نیست. به نظرم با پیروزی برابر صبای قم می‌توانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم بخصوص اینکه تیم‌های دیگر مدعی با همدیگر بازی رو در رو دارند.

وی با تاکید بر اینکه حواشی پرسپولیس در این فصل در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است، گفت: معتقدم اگر این حاشیه‌ها امسال در پرسپولیس بوجود نمی‌آمد، جایگاهمان بهتر بود.

پنجعلی در خصوص اینکه پیشکسوتان پرسپولیس خودشان با برگزاری جلسه درباره خصوصی‌سازی باشگاه به حواشی دامن زده‌اند، گفت: نفس عمل چیز بدی نبوده است ولی واقعا مشکل فوتبال ما با خصوصی سازی پرسپولیس یا استقلال حل نمی‌شود. باید کل سیستم را عوض کنیم. مثل همه جای دنیا که تمام تیم‌ها خصوصی شده‌اند و بستر رشد فوتبالشان فراهم است.

وی با اشاره به جلسه چند روز پیش پیشکسوتان، خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسه به نفع پرسپولیس نبود. بهتر بود پیشکسوتان پرسپولیس که همه آنها برایم عزیز و قابل احترام هستند، در چهار هفته باقی مانده به جای برگزاری این جلسات از تیم حمایت می‌کردند تا به قهرمانی برسیم.

مدیر تیم پرسپولیس ادامه داد: در این جلسات مسائل پرسپولیس شخصی شد. صحبت از خصوصی سازی  باشگاه به فرصتی برای تسویه حساب‌های شخصی تبدیل شد.

پنجعلی در پاسخ به سئوالی مبنی بر درگیری شدید لفظی علی پروین و علی دایی در جلسه وزارت ورزش هم تصریح کرد: من از دایی در اینباره پرسیدم و او این مسئله را تکذیب کرد.

وی همچنین در خصوص انتقادها و حواشی ایجاد شده از سوی محمد مایلی کهن، گفت: باید از خودشان در اینباره سئوال کنید. پیشکسوتان به خاطر مردم نباید این صحبت‌ها را ادامه بدهند. ما در شرایطی هستیم که احتمال قهرمانی داریم. مردم از رسیدن به این عنوان خوشحال می‌شوند و صحبت‌ها و حواشی را نمی پسندند.

پنجعلی در پایان درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و اینکه خودش به عنوان مدیر تیم، چقدر از قراردادش را گرفته است، اظهار کرد: مبلغ قرارداد من با پرسپولیس کم است ولی هنوز یک هزار تومانی هم از باشگاه نگرفته‌ام. دلم می‌خواست بازیکنان اول پولشان را بگیرند و بعد قرارداد ما را بدهند.







تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن