تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812851569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پگیرینی: داور بی‌طرف نبود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پگیرینی: داور بی‌طرف نبود
مانوئل‌ پیگرینی‌، سرمربی باشگاه منچستر سیتی داور دیدار تیمش را مقابل بارسا بی‌طرف و بی‌غرض ندانست.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باشگاه منچستر‌سیتی شب گذشته نتیجه را 2 بر صفر به بارسلو‌نا خانه واگذار کرد در این دیدار که گل اول بارسلونا‌ را پنالتی‌ مسی به ثمر رسید باعث شد که مانوئل‌ پگیر‌ینی نسبت به این امر واکنش نشان دهد.
 
مانوئل پگیرینی‌ در این خصوص گفت: از ابتدا من احساس کردم که داور بی‌طرف نیست او اشتباهات زیادی کرده ، سوت‌های اشتباه زیادی زد و که در نهایت به ثمر رسیدن گل و اخراج دمیلکس‌ انجامید کاملا بیرون از زمین و محوطه جریمه بود.
 
 او داور بر روی بازی کنترل نداشت او از اول بازی تا انتها طرفدار بارسلونا بود به نظر من  اصلا درست نیست که داوری را قرار بدهند که برای دیدار به این مهمی جانبداری‌کند.
 
 مخصوصا داوری که در بازی قبلی  دوباره برای  بارسلونا‌ مرتکب اشتباه بزرگی شده بود این داروی در بازی مقابل بارسلونا- میلان اشتباه بزرگی کرد و حالا باز هم  انتخاب شده من فکر می‌کنم این داور برای بازی تصمیم گرفت چون قبل از این پنالتی در خصوص ناداس اشتباه کرد در اشبتاه بعدی نیز یک پنالتی 100 درصد ناداس را نگرفت. این برخورد در بیرون از محوطه جریمه انجام شد این اشتباه بود.
 
 قبل از آن پنالتی بارسلونا شانسی برای گل زنی نداشت 40 دقیقه با یک بازیکن کمتر مقابل تیم بزرگی مانند بارسلونا بسیار سخت است.
 
 ما به خوبی بازی کردیم و سعی کردیم به تساوی دست یابیم و در دقایق پایانی گل دوم را دریافت کردیم.
 
 من بر این باور هستم مسابقه‌ایی در این سطح نیاز به یک دارو کار کشته‌تر و مهم‌تر دارد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن