تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان شمالی در سال آینده یک هزار و 930 میلیارد ریال بودجه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خراسان شمالی در سال آینده یک هزار و 930 میلیارد ریال بودجه دارد بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: افزون بر هزار و 930 میلیارد ریال اعتبار براساس لایحه بودجه سال 93 دولت مصوب مجلس شورای اسلامی، به بخش عمرانی این استان اختصاص یافت.


به گزارش ایرناˈ سیدعلی اکبر پرویزیˈ روز چهارشنبه در نخستین نشست مطبوعاتی خود اظهار کرد: هزار و 170 میلیارد ریال از این میزان اعتبار مصوب مربوط به اعتبار عمرانی استانی است.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن برای نخستین بار برای سال آینده 760 میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 توسعه مناطق محروم، مصوب شده که به نسبت سال جاری سه برابر رشد دارد.
نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی با ذکر این مطلب که دولت تدبیر و امید لایحه بودجه را واقع بینانه بسته اظهار کرد: اگرچه اعتبار عمرانی استان بر روی کاغذ به نسبت سال جاری 30 درصد کمتر شده است، ولی به لحاظ اینکه دولت به دنبال تخصیص حداقل 80 درصدی اعتبار عمرانی برای سال آینده است، اعتبار سال 93 ما به نسبت تخصیص سال جاری حدود سه برابر شده است.
پرویزی افزود: در سال جاری میزان اعتبار عمرانی اختصاصی به این استان که در مجموع یک هزار و 760 میلیارد ریال بوده، حدود 30 درصد است به طوری که از این میزان اعتبار حدود 460 میلیارد ریال در اختیار استان قرار داده شد.
استاندارخراسان شمالی گفت: اعتبار 760 میلیاردریالی سال آینده استان از محل ماده 180 قانون بودجه برای راهسازی، آبرسانی، برق وگازرسانی درمناطق محروم هزینه می شود.
پرویزی افزود: تخصیص اعتبارمصوب سفر رهبری به استان خراسان شمالی در سال جاری موجب شده تا فعالیت های عمرانی در این استان با شتاب بیشتری انجام شود.
وی توسعه استان را در سه بخش گردشگری، کشاورزی و صنعت اعلام کرد و گفت: کمبود اعتبارات در سال های اخیر موجب شده تا زیرساخت ها در خراسان شمالی به عنوان استان نوپا با شتاب ادامه نیابد.
رییس شورای برنامه ریزی استان خراسان شمالی کندی طرح های توسعه فرودگاه بجنورد، راه چهار خطه بجنورد- جنگل گلستان، راه آهن اسفراین- جوین و سایر طرح های زیرساختی در این استان را ناشی از محدودیت مالی عنوان کرد.
پرویزی افزود: پروژه راه آهن مشهد- بجنورد- گرگان که در اواخر دولت قبلی در این استان کلنگ زنی شده، فقط در همین حد کلنگ زنی باقی مانده و هیچ اعتباری برای آن پیش بینی نشده بود.ک2
2712 / 330
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن