تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معجزه ای جالب برای یک زن مسلمان امریکایی +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
معجزه ای جالب برای یک زن مسلمان امریکایی +عکس
" خدیجه محمد " نام یک زن خدمتکار مسلمان است که اصالتا امریکایی است و در رستورانی در شهر تنسی کار میکند. به گزارش نامه نیوز ، پرداد به نقل از واشنگتن پست : او که به شدت از مشکلات اقتصادی به ستوه آمده بود مجبور شد برای مراقبت از مادرش که دچار حمله قلبی شده بود مدتی سر کار نرود. او درحالی به خانه بازگشت که انبوهی از قبوض پرداخت نشده و اخطارهای قطع سرویس در انتظارش بود، بنابراین با نا امیدی هرچه تمامتر به محل کارش رفت و نمیدانست که خداوند برای او چیزی شبیه یک معجزه در نظر گرفته است.





هنگامیکه یک خانواده سه نفره میز غذا را ترک کردند خدیجه برای تمیز کردن میز به آنجا رفت ، او از دور متوجه شد که صورتحساب به صورت وارونه روی میز قرار دارد. در امریکا قرار دادن صورت حساب به معنای انعام کم و یا نارضایتی مشتری است. او میگوید مدام با خودم فکر میکردم چه کاری انجام داده ام که مشتری از من ناراضی بوده است. اما زمانیکه او صورتحساب را برداشت آنچه میدید باور نمیکرد. یک انعام 1000 دلاری هدیه خانواده مرموز به او بود. آنها قصد داشتند این پول را در یک کار خیر صرف کنند و زمانیکه متوجه زحمات این زن در رستوران شدند این پول را به صورت انعام همراه با یک یادداشت با مضمون : " مسیح این پول را به ما بخشید و ما میخواهیم آن را به شما تقدیم کنیم. خداوند قبول کند. " برای او روی میز گذاشتند. این زن در این رابطه به خبرنگاران گفت : از آنها سپاسگذارم و امیدوارم من هم روزی بتوانم این پول را به کسی که نیاز دارد کمک کنم.



1392/11/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن