تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813262000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر پوست شفاف می خواهید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اگر پوست شفاف می خواهید
با وجود این که امروزه چای معمولی به‌ عنوان یک نوشیدنی گرم با مصرف بسیار گسترده رو به ‌روست، ولی باید در نظر داشت که چای علاوه بر خوراکی بودن به‌ عنوان یک گیاه دارویی با اهمیت، دارای خواص متعددی است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از جام نیوز، چای منبعی غنی ازفلوراید است که برای حفاظت از دندان ها ماده ای مفید به شمار می آید. نوشیدن چای از آسیب دیدن سلولهایی که منجر به سرطان، بیماری قلبی و دیگر بیماریها می شوند، جلوگیری می کند.

همچنین چای،به دلیل کافئین بالایی که دارد یک محرک بوده و جریان خون را در سطح پوست افزایش می‌دهد و موجب دفع مواد زائد می‌شود و این امر، هم خستگی را در این عضو کاهش داده و هم موجب تغذیه بیشتر پوست شده و سلول‌ها شادابی خود را باز می یابند.

پس روزانه حداقل دو لیوان چای بنوشیم که خوردن آن می تواند در هر حالتی پوست شما را تقویت کرده و باعث می شود میزان آنتی اکسیدان واقع در هر خوراکی را دو برابر کند.

افرادی که پوست های شفاف دارند معمولا حداقل 4 لیوان چای در روز می نوشند. چای همچنین می تواند موها را تقویت کرده و ریشه آن ها را محکم کند. هر هفته حداقل یک بار سر خودتان را با چای بشویید و بگذارید تا 30 دقیقه روی سرتان بماند سپس با آب بشویید.






1392/11/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن