تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنجان در سری مسابقات لیگ دسته اول کبدی کشور با حریفانش رو در رو می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان
زنجان در سری مسابقات لیگ دسته اول کبدی کشور با حریفانش رو در رو می شود
زنجان -خبرگزاری مهر: تیم کبدی زنجان در سری مسابقات لیگ دسته اول کبدی کشور از صبح امروز به مصاف حریفان خود می رود.



به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین دوره رقابت های لیگ دسته اول کبدی استاندارد آقایان باشگاههای کشور با حضور 10 تیم در اصفهان برگزار می شود.

در این مسابقات تیم زنجان با مربیگری حمید نعمتی و سرپرستی مرتضی اشتری حضور یافته است  و علاوه بر زنجان تیم های دولت آباد اصفهان ، ایلام ، البرز ، قزوین ، یزد ، قم ، اردبیل ، سمنان و هرمزگان نیز شرکت دارند.

دیروز وزن کشی این رقابتها صورت گرفت و از صبح امروز تیم های در قالب 2 گروه 5 نفره به صوره دوره ای با یکدیگر به رقابتها می پردازند.

مسابقات تا دوم اسفند ماه در مجموعه ورزشی رسالت دولت آباد اصفهان ادامه خواهد داشت که 4 تیم به لیگ برتر سال آینده راه خواهند یافت و تیم هایی که موفق به کسب عنوانهای اول و دوم گروه خود شوند جواز حضور در لیگ برتر سال آینده را کسب خواهند کرد.

در این پیکارها تیم زنجان با ترکیب بازیکنان ، مرتضی حیدری، مرتضی کاظمی، رسول صیدی، علی حسنی، میلاد جعفری، میلاد حسنی، علی جعفری، منصور تیموری، امیر حجتی، رضا عباسی، یاسر بابایی، میثم خدرلو و منصور تیموری حضور یافته است. اینچئون انگیزه تیمهای آسیایی در لیگ جهانی را دوچندان می کند

سرمربی زنجانی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان گفت: چهارمین مرحله لیگ جهانی به دلیل نزدیکی به بازیهای آسیایی اینچئون انگیزه تیمهای این قاره را دو چندان می کند. مهدی رضایی افزود: همانظور که می دانید از 12 تیم حاضر در چهارمین مرحله لیگ جهانی که قرار است اواسط اسفندماه در کوالالامپور مالزی برگزار شود 10 تیم آسیایی هستند و با توجه به خواستگاه سپک تاکرا که متعلق به شرق آسیا است تیمهای این قاره با قدرت و صلابت دو چندان در این مسابقات حضور پیدا می کنند چراکه عیار آنها برای حضور در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون مشخص خواهد شد. وی اظهار داشت: در چنین شرایطی مصاف با هریک از حریفان مثل یک مسابقه فینال است و بالطبع این مسابقات بازیکنان ما را آبدیده می کند و تجربیات گرانبها و سودمندی را به همراه خواهد داشت. رضایی، در خصوص شناخت از حریفان گفت: به هر حال ما در سه دوره قبلی لیگ جهانی شرکت داشتیم و با اکثر این تیمها مسابقه داده ایم و شناخت جامعی از آنها داریم ولی تفاوت آنها با ما در این است که حریفان دائما در حال تمرین و مسابقه هستند ولی ما در آستانه مسابقات اردوهای کوتاه مدت برگزار می کنیم و با حداقل ها به مصاف آنها می رویم. وی  گفت: البته مسابقات لیگ کمک شایانی هم به ملی پوشان کرد و هم به کادر فنی تیم ملی که بازیکنان را آماده و در جریان مسابقه و تمرین تحویل بگیریم و ما با عنایت به همین لیگ پویا و مستمر و شناخت از ملی پوشان قبلی نفرات مدنظر را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم. سرمربی تیم ملی سپک تاکرا  تاکید کرد: تا زمان اعزام به مرحله نهایی لیگ جهانی تمرینات فشرده خود را بطور روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می کنیم و با قدرت هرچه تمامتر گام به این رقابتهای مهم و حیاتی خواهیم گذاشت و امیدواریم که بتوانیم کماکان جزو 6 تیم برتر جهان باشیم.


۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن