تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803877960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی مسئولان و پیشکسوتان فوتبال به احترام مدال آوران پارالمپیک می ایستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وقتی مسئولان و پیشکسوتان فوتبال به احترام مدال آوران پارالمپیک می ایستند تهران - ایرنا - جمع کثیری از مسئولان، پیشکسوتان و مربیان فعلی فوتبال کشور در نشست «کافه فوتبال» به احترام مدال آوران پارالمپیک ایران ایستادند و آنان را تشویق کردند.


به گزارش ایرنا، سی و یکمین نشست کافه فوتبال امشب (سه شنبه شب) به میزبانی شهرداری منطقه دو تهران برگزار شد که فضای آن متفاوت از دیگر نشست های این جمع فوتبالی بود.
موضوع اصلی این نشست آشنایی با ورزش جانبازان و معلولان بود و از سه مدال آور بازی های پارالمپیک 2012 لندن نیز دعوت شده بود تا به نمایندگی از مدال آوران پارالمپیکی ایران مورد تقدیر قرار گیرند.
فوتبالی های زیادی در این نشست حضور داشتند که مهدی تاج رییس سازمان لیگ، عزیز محمدی رییس شورای مرکزی اتحادیه فوتبال، پرویز مظلومی، ناصر ابراهیمی، رضا غیاثی، سعید مظفری زاده، هوشنگ نصیری زاده، فریدون معینی ، عبدالرحمان شاه حسینی، حمید استیلی، علی منصوریان، محمد فناهی، حسن حبیبی، ناصر نوآموز، صادق درودگر، رضا ترابیان و .. از جمله آنان بودند.
همچنین حسین آقامیر رییس ورزش شهرداری تهران و بهرام شفیع رییس فدراسیون هاکی از دیگر مهمانان این نشست بودند که در سال همایش های شهرداری منطقه دو تهران با حضور شهردار این منطقه برگزار شد.
در ابتدای این نشست رییس انجمن تیراندازی با کمان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گزارش کوتاهی از تاریخچه فعالیت ورزش جانبازان و معلولین ایران ارائه داد.
مجید کهتری همچنین گزارشی از مدال آوری ورزشکاران جانباز و معلول در میادین مهم آسیایی، جهانی و پارالمپیک داد و از زهرا نعمتی به عنوان برترین ورزشکار زن پارالمپیک لندن که در این نشست نیز حضور داشت، تعریف و تمجید کرد.
وی با اشاره به افسانه آرش کمانگیر که با پرتاب تیر از قله دماوند مرزهای ایران باستان را مشخص کرد، گفت: پرتاب تیر زهرا نعمتی در لندن نیز افتخار بزرگی برای ایران در بازی های پارالمپیک به ارمغان آورد.
یکی از مهمانان این نشست با قطع کردن سخنان کهتری گفت: نعمتی در لندن دو پرتاب مهم داشت که یکی از آنان مدال طلا به دست آورد و دومی قلب رهام شهابی پور دیگر عضو تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی را هدف گرفت و اسیر کرد. (نعمتی و شهابی پور بعد از کسب مدال طلای نعمتی در بازی های 2012 لندن در دهکده بازی ها با هم ازداوج کردند)
مجید کهتری در پایان در باره نیازهای ورزش معلولین ایران به ساخت ورزشگاه های اختصاصی برای معلولین در هر منطقه شهرداری و مناسب سازی ورزشگاه های عمومی برای استفاده و تردد معلولین اشاره کرد و گفت: البته مهمرین مشکل آنان اشتغال است که نباید فراموش شود.
مدیرعامل سابق باشگاه ملوان بندرانزلی دیگر سخنران این نشست بود که با تمجید از تلاش جانبازان عزیز ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: آنان که در دوران جنگ تحمیلی سربلند بودند بعد از جنگ نیز افتخارآفرینی های زیادی برای کشور انجام دادند.
صادق درودگر به تعداد مدال های کسب شده از سوی ورزشکاران جانباز و معلول اشاره کرد و گفت: آنان در 30 سال گذشته چندین برابر تعداد مدال های ورزشکاران سالم در دوران ورزشی ایران کسب کردند.
وی تصریح کرد: اگر یک فوتبالی یک کار کوچک انجام دهد، تمام رسانه ها به او می پردازند، اما ورزشکاران جانباز و معلول در سکوت خبری برای کشور مدال آوری می کنند و متاسفانه رسانه ها آنگونه که باید به این موضوع بپردازند، توجه نمی کنند.
سرپرست تیم ملی فوتبال نابینایان نیز در این نشست با اشاره به زیبایی های فوتبال نابینایان گفت: آنان بدون اینکه زمین، دروازه و بازیکن حریف را ببینند، بازی می کنند و به قدری زیبا و روان این کار را انجام می دهند که افراد سالم حیرت زده می شوند.
حسین آبانگاه تاکید کرد: برخی مواقع افراد سالم تیم های فوتسال و فوتبال را در برابر انان قرار می دهیم و این بازیکنان مغلوب نابینایان می شوند و یکی از دلایل آن این است که این ورزشکاران به کار خود ایمان واقعی دارند.
وی تاکید کرد شهرداری ها می توانند در رشد و توسعه ورزش معلولین نقش مهمی داشته باشند و کار و شغل نیز از دغدعه های مهم جانبازان و معلولین است.
آبانگاه تاکید کرد: یکی از نیازهای مهم فوتبال نابینایان لیگ قهرمانی کشور است که هزینه آن برابر با مبلغ کفش های بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران است. من در این جا از مهدی تاج خواهش می کنم اگر کمکی می تواند برای راه اندازی لیگ نابینایان انجام دهد، دریغ نکند.
رییس ورزش شهرداری تهران نیز از دیگر سخنرانان این نشست بود که از ورزشکاران جانباز و معلول به عنوان اسوه های مقاومت یاد کرد وگفت: باید از این عزیران به شکل بهتری تقدیر شود.
حسین آقامیر افزود: به رغم اینکه ورزشکاران جانباز و معلول بیشتری مدال آوری را برای کشور داشته اند، یک عقب افتادگی جدی در ایجاد زیرساخت ها برای ورزش آنان وجود دارد، که برطرف کردن آن نیاز به همت ملی دارد. ما به عزم ملی برای رفع این مشکلات نیاز داریم.
وی با بیان اینکه برای حل این مشکل باید بخش خصوصی نیز وارد میدان شود، گفت: اما بخش خصوصی نباید تنها در مناطق یک، دو و سه تهران اعلام آمادگی کند. شهرداری تهران آماده کمک به ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در تمامی مناطق شهر تهران است.
در ادامه این مراسم مجری برنامه از سه ورزشکار مدال آور ایران در پارالمپیک 2012 لندن دعوت کرد برای دریافت لوح تقدیر و هدیه خود به جایگاه بیایند و در ادامه شرحی از تعداد مدال ها و تاریخچه افتخارآفرینی آنان برای حاضران ارائه کرد.
وقتی زهرا نعمتی، عبدالرضا جوکار و مهرداد کرم زاده برای دریافت هدیه خود به سوی جایگاه رفتند، تمامی مسئولان، پیشکسوتان و مربیان فوتبال حاضر در این همایش به احترام آنان ایستادند و با دست زدن متوالی آنان تشویق کردند.
زهرا نعمتی: عضو تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین ایران، نخستین زن تاریخ ایران که موفق به کسب مدال طلا در بازی های پارالمپیک شده است.
نعمتی در خردادماه سال 92 موفق به کسب جایزه معتبر ورزشکار برتر پارالمپیک 2012 لندن از سوی بنیاد بین المللی اسپورت آکورد شد.
عبدالرضا جوکار: رکورد دار پرتاب نیزه تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین، وی در پنج دوره بازی های پارالمپیک شرکت کرده است که هفت مدال ره آورد او از این بازی ها است. این پرتاب گر تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان در 2008 پکن موفق به کسب مدال طلا شد و در 2012 لندن مدال نقره صید کرد.
مهرداد کرم زاده: ورزشکار بوشهری دارنده نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی مسابقات پارالمپیک لندن (2012) در رشته پرتاب دیسک مردان کلاس اف 42 (دوومیدانی) ایران است.
دست ندادن وی با عروس ملکه انگلستان کاترین میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام در هنگام اهدای مدال در بازی های 2012 لندن بازتاب زیادی در رسانه های انگلیسی و غربی داشت. در حالی که او به دلیل اعتقاد به ارزشهای اسلامی دست نداده و قصد بی احترامی نداشته است.
ورزشی(5)**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن