تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819170167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان تولید بنزین یورو 4 در پالایشگاه استان را خواستار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اصفهان تولید بنزین یورو 4 در پالایشگاه استان را خواستار شد اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان با نگران کننده خواندن آمار آلودگی هوا بر تولید بنزین یورو 4 در پالایشگاه اصفهان تاکید کرد.


به گزارش ایرنا، « رسول زرگرپور » روز سه شنبه در جمع مدیران و اعضای هیات رییسه شرکت پالایش نفت اصفهان تصریح کرد: انتظار این بود همزمان با پالایشگاههای تهران و اراک، پالایشگاه اصفهان نیز موفق به تولید بنزین با استاندارد یورو4 شود.
وی از پالایشگاه اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین پالایشگاههای کشور نام برد و گفت: حدود 27 درصد فرآورده ها و محصولات نفتی کشور در استان اصفهان تولید می شود.
زرگرپور آلودگی هوای اصفهان را یکی از اساسی ترین نگرانی های شهروندان بیان کرد و گفت: گرچه مشکل آلودگی هوای اصفهان
یک شبه بوجود نیامده و حاصل فرایندهای زیادی است اما اعداد و ارقام آن نگران کننده است.
وی تدوین برنامه جامع کنترل کیفی هوای اصفهان را یکی از اصلی ترین برنامه های این استان عنوان کرد و گفت: این برنامه 65 درصد استان را زیر پوشش قرار می دهد.
وی افزود: این برنامه شامل 38 اقدام اساسی است که 23 مورد آن مربوط به مدیریت شهری و دو بند آن مربوط به فعالیت های پالایشگاه اصفهان و بقیه دیگر امور است.
استاندار اصفهان که به صورت سرزده در شرکت پالایش نفت اصفهان حاضر شده بود، اظهار کرد: بازدید سرزده من به دلیل اهمیت سه موضوع تولید بنزین یورو 4، میزان تولید نفت کوره و نحوه توزیع آن بالاخص برای دو نیروگاه اصفهان و شهید محمد منتظری و میزان آب مصرفی پالایشگاه اصفهان با توجه به وضع منابع آب استان است.
به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان ، وی از اعضای هیات رییسه پالایشگاه اصفهان به دلیل اقدامات خوب برای کیفی سازی محصولات تولیدی تشکر و بر سرعت بخشی در تولید بنزین مطابق با استانداردهای جهانی تاکید کرد.
در این جلسه مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان گزارشی از روند کیفی سازی محصولات و اقداماتی که برای تولید بنزین با استاندارد یورو 4 انجام شده است، ارائه کرد و گفت: بنزین تولیدی در این پالایشگاه دارای اکتان 87 است و بنزین معمولی با کیفیت مرغوب تلقی می شود.
« لطفعلی چاوشی » افزود: بنزین سوپر تولیدی این پالایشگاه نیز با اکتان 95 بخش عمده ای از استانداردها را کسب کرده است.
د/ 7132/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن