تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819209701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محسن حسيني به استقلال نمي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محسن حسيني به استقلال نمي‌آيد
به دليل قوانين فيفا استقلال نمي‌تواند از محسن حسيني در ليگ قهرمانان آسيا استفاده کند.

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، هاشم ساعدي خبر از منتفي شدن حضور سيدمحسن حسيني به عنوان بازيکن کمکي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا داد.

وي در گفت‌وگويي با سايت رسمي باشگاه استقلال عنوان کرد: ايمان مبعلي در جام باشگاه‌هاي آسيا به عنوان بازيکن کمکي استقلال را در ليگ‌قهرمانان آسيا همراهي مي‌کند ما نام اين بازيکن را به AFC ارسال کرديم و تاييديه نهايي آن را هم از AFC دريافت کرديم. لذا قانوناً اين بازيکن به عنوان يار کمکي مي‌تواند در بازي‌هاي آسيايي ما را همراهي کند.

سخنگوي باشگاه استقلال در ادامه افزود: علاقه‌مند به اين بوديم که از سيدمحسن حسيني به عنوان يار کمکي خود در آسيا استفاده کنيم در اين ارتباط مسئولان گسترش‌فولاد با ما مساعدت داشتند و جواب مثبتي به درخواست استقلال دادند و عليرغم اين مساعدت و با وجود اينکه حسيني هم علاقه‌مند به همراهي استقلال در ليگ‌قهرمانان آسيا بود متاسفانه قوانين فيفا بازيکني که در يک فصل براي دو تيم بازي کرده باشد را در تيم سوم نمي‌پذيرد. طبق قوانين فيفا بازيکني که در يک فصل در دو تيم بوده نمي‌تواند در تيم سوم در هيچ‌يک از مسابقات رسمي در همان فصل به ميدان برود.

لذا امکان به خدمت‌گرفتن اين بازيکن عليرغم همه شايستگي‌هايي که داشته و مي‌توانست در مسابقات آسيايي هم به ما کمک زيادي داشته باشد منتفي است و ما براي باشگاه گسترش‌فولاد تبريز که در اين زمينه نهايت همکاري را با ما داشت و حسيني که جزو بازيکنان ارزشمند فوتبال ايران است آرزوي موفقيت داريم.

سه شنبه 1392/11/29 19:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن