تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محاکمه دوباره مرد شیشه‌ای به اتهام قتل فرزند 10ساله


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
محاکمه دوباره مرد شیشه‌ای به اتهام قتل فرزند 10ساله
مرد شیشه‌ای که دختر 10ساله خود را از طبقه سوم به پایین پرت کرده بود، با نقض حکم مجازاتش به زودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه خواهد ‌رفت. شامگاه دوشنبه 16 آبان سال 90 سقوط مرگبار دختر 10ساله‌ای از طبقه سوم ساختمانی در شهرآرا به ماموران پلیس اعلام شد.  
به گزارش نامه نیوز به نقل از شرق، ماموران پس از حضور در محل دریافتند درسا بر اثر شدت جراحات جان باخته است. در ادامه تحقیقات در رابطه با این حادثه آغاز شد و ماموران در بررسی‌های اولیه دریافتند دختر 10ساله به همراه پدر معتادش در یک خانه زندگی می‌کرد. یکی از همسایه‌ها به ماموران گفت: «امروز صدای گریه‌های درسا به گوش ما می‌رسید که مدام درخواست کمک می‌کرد. دقایقی قبل نیز صدای جیغ او را شنیدم و پس از بیرون‌آمدن از خانه متوجه سقوط او از طبقه سوم ساختمان شدم.» مرد رهگذری نیز به کارآگاهان گفت: «در حال عبور از کنار ساختمان بودم که متوجه درخواست کمک دختربچه‌ای شدم وقتی به محل صدا نگاه کردم مرد جوانی را دیدم که دختر خود را از پنجره ساختمان به بیرون پرت کرد.» ماموران که مطمئن بودند درسا توسط پدرش به قتل رسیده او را دستگیر کردند.
 مرد معتاد در بازجویی‌های اولیه منکر قتل دخترش شد. او در ادامه وقتی با دلایل پلیسی و اظهارات شاهدان روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشود و گفت: «چند ماه قبل همسرم به دلیل اینکه من به ماده‌مخدر شیشه اعتیاد داشتم طلاق گرفت دادگاه نیز حضانت درسا را به من سپرد. چندی قبل با زن جوانی آشنا شدم و او را به صیغه خود درآوردم. درسا از این موضوع ناراحت بود و اجازه نمی‌داد این زن به خانه ما بیاید شب حادثه بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم به‌خاطر مصرف ماده مخدر شیشه حالت عادی نداشتم در یک لحظه عصبانی شدم و دخترم را از پنجره به بیرون پرت کردم.»
 با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در جلسه محاکمه با رد اتهام خود گفت:« روز حادثه شوفاژ خانه نشت می‌کرد. به همین خاطر کاسه‌ای را زیر آن گذاشته بودم. با پر شدن کاسه از درسا خواستم که ظرف را خالی کند. او هم می‌خواست آب داخل کاسه را به کوچه بریزد که ناگهان تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد.»قضات دادگاه پس از محاکمه متهم، او را به پرداخت دیه و شش سال زندان محکوم کردند. با اعتراض مرد شیشه‌ای به حکم مجازاتش پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوانعالی کشور حکم متهم را برای تحقیقات بیشتر نقض کردند. با نقض حکم مجازات، متهم باید بار دیگر پای میز محاکمه برود.





1392/11/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن