تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819586387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو هزار و 400 میز پینگ پنگ شیشه ای و سیمانی در تهران وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو هزار و 400 میز پینگ پنگ شیشه ای و سیمانی در تهران وجود دارد سنندج - ایرنا - دبیر فدراسیون پینگ پنگ گفت: دو هزار و 400 میز پینگ پنگ شیشه ای و سیمانی در پارک های تهران وجود دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان باقری روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات پینگ پنگ استان کردستان افزود: فدراسیون پینگ پنگ با وزارت ورزش و جوانان و هیات ورزش های همگانی وارد گفت و گو شده است تا تعداد میزهای پینگ پنگ شیشه ای و سیمانی را در سطح کشور افزایش دهد.
وی با اشاره به اینکه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای فعالیت در این رشته فراهم است، گفت: مشکل و مانع اساسی در مسیر رشد پینگ پنگ، نداشتن انسجام در راستای کار گروهی است.
باقری خطاب به اعضای مجمع هیات پینگ پنگ استان کردستان نیز گفت: اعضای مجمع نباید فقط به رای دادن اکتفا کنند بلکه باید ناظر و پیگیر قول های کاندیدها باشند.
وی افزود: مجامع دیگر استان ها، نامزدهای ریاست هیات را سوال پیچ کرده و حتی قول هایی که نامزدها می دهند را به صورت مکتوب از آنها درخواست می کنند.
وی گفت: با توجه به پیشینه ورزش پینگ پنگ در استان کردستان، فدراسیون هرچه از دستش بر بیاید در راستای کمک به پینگ پنگ
این استان انجام خواهد داد.
مندومی رییس هیات پینگ پنگ شهرستان کامیاران نیز در این نشست، قول هایی را که رییس هیات در راستای ارسال 14 میز پینگ پنگ داده بود، یادآور شد و از فدراسیون پینگ پنگ خواست این وعده هرچه زودتر عملی شود.
دبیر فدراسیون نیز وعده داد ارسال این میزها را پیگیری کند. در این مجمع، نژادجهانی با کسب 16 رای به ریاست هیات پینگ پنگ استان کردستان رسید.ک/2
570
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن