تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802891659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد توسعه فناوری های دریایی در معاونت علمی ریاست جمهوری تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ستاد توسعه فناوری های دریایی در معاونت علمی ریاست جمهوری تشکیل می شود تهران - ایرنا - معاون توسعه و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تشکیل ستاد توسعه فناوری های علوم دریایی در این معاونت در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، علی وطنی روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه سومین همایش پیشرفت و توسعه علمی کشور گفت: اکنون 13 ستاد در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داریم که به زودی سند توسعه فناوری های علوم دریایی را برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال خواهیم کرد و سپس ستاد توسعه علوم دریایی را در معاونت علمی تشکیل خواهیم داد.
وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر در تعریف طرح های نوآورانه، داوری طرح ها و نظارت بر اجرای آنها مشکلاتی داریم که امیدواریم انجمن های علمی در حل این مسائل به ما کمک کنند.
وطنی همچنین به برخی تنگناهای کشور ناشی از تحریم های خارجی اشاره کرد و گفت: هر انجمنی بتواند در راستای رفع یا کاهش تاثیرات تحریم ها که به ناحق به ملت ایران روا شده است قدم بردارد مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار خواهد گرفت.
وی نقش تاثیرگذار انجمن های علمی را در رشد و توسعه علمی، فناوری و نوآوری کشور یادآور شد و اظهار داشت: بدون همکاری و همفکری انجمن های علمی، دستیابی به توسعه پایدار و همچنین اهداف اسناد بالادستی کشور در حوزه علم و فناوری امکان پذیر نخواهد بود.

**عنوان معاونت پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تغییر یافت
وطنی همچنین در این مراسم از تغییر عنوان و نام معاونت علمی و پژوهشی ریاست جمهوری به معاونت توسعه و فناوری خبر داد و دلیل آن را جلوگیری از ایجاد مشکل ساختاری به خاطر تشابه عنوان با معاونت پژوهشی وزارت علوم ذکر کرد.
وی درباره وضعیت فعلی کارگروه حل اختلاف میان معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم نیز گفت: تمام آیین نامه هایی که بوی اختلاف در آن وجود داشت با سعه صدر بین طرفین درحال برطرف شدن است و تلاش می شود تا معاونت، نقش سیاستگذاری علمی و فناوری با نگاه تجاری سازی شرکت های دانش بنیان را داشته باشد.
معاون توسعه و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه تا پایان برنامه پنجم توسعه، تعداد شرکت های دانش بنیان باید به 20 هزار شرکت برسد، تصریح کرد: انجمن های علمی می توانند در تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان نقش مهمی ایفا کنند.
به گفته وطنی اولین نشست صاحبنظران و متخصصان اقتصاد کشور و فناوران روز 24 اسفندماه امسال با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهوری به منظور بررسی مشکلات فراروی پیوند اقتصاد و فناوری و همچنین ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات موجود برگزار خواهد شد.
سومین همایش پیشرفت و توسعه علمی کشور روز سه شنبه با حضور نمایندگان بیش از 300 انجمن علمی در محل پژوهشگاه نیرو آغاز به کار کرد.
در این همایش دو روزه، نشست های تخصصی با موضوعات ارزیابی پیشرفت و توسعه علمی ایران و منطقه، تعامل انجمن های علمی و قوای سه گانه، جایگاه انجمن های علمی در توسعه دیپلماسی علمی، دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و تجاری سازی و همچنین نقش و ظرفیت انجمن های علمی در تحقق اسناد بالادستی با حضور صاحبنظران برگزار خواهد شد.
علمی (3)**1055**1599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن