تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803219371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدی گلپایگانی: خیلی‌ها در راهروهای کاخ سفید منتظر یک دست تکان دادن می‌مانند اما ما کشور عزتمندی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
محمدی گلپایگانی: خیلی‌ها در راهروهای کاخ سفید منتظر یک دست تکان دادن می‌مانند اما ما کشور عزتمندی هستیم

محمدی گلپایگانی: خیلی‌ها در راهروهای کاخ سفید منتظر یک دست تکان دادن می‌مانند اما ما کشور عزتمندی هستیم
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: باید خیلی خدا را شکر کنیم که در سرزمینی زندگی می‌کنیم که یک مجتهد و مرجع تقلید و یک فقیه فرزند پیامبر حکومت را در دست دارد.

به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی در سومین همایش ذخایر معنوی در اصفهان، خطاب به حاضران اظهار کرد:‌ سلام گرم مقام معظم رهبری را به شما روحانیون و طلاب ابلاغ می‌کنم. ایشان جویای احوال شما هستند.

وی با بیان اینکه "شخصیت‌های بزرگی که عمری را در راه ترویج مکتب حقه تشیع و اسلام عزیز و قرآن مجید صرف کرده‌اند، همین روحانیون هستند"، تصریح کرد: روحانیون و طلاب از دوران نوجوانی و جوانی تا سنین بالای 60 سال در خدمت امام زمان (عج) بوده و هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به در پیش بودن دهه فجر، گفت: یکی از هنرهای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) این بود که انقلاب را هدایت کرد. انقلاب اسلامی ایران یکی از معجزات بزرگ قرن بود و کسی باورش نمی‌شد که بتواند پایه‌های آن حکومت را بلرزاند اما امام (ره) آمدند و بدون نیروی نظامی و بدون قدرت مالی فراوان و با کمک یاران پاک و قدرت عظیم ایمانی توانستند انقلاب را به ثمر برسانند.

محمدی گلپایگانی اضافه کرد: هم‌اکنون بیت امام خمینی(ره) که در دست ماست، به صورت روزانه یکی از مکان‌هایی است که مردم مورد بازدید قرار می‌دهند و بر در و دیوار آن خانه بوسه می‌زنند. در زمان ما روحانیون وظیفه بسیار سنگینی دارند. نسل اول انقلاب رفتند و هم‌اکنون نسل سوم انقلاب حضور دارند. بچه‌ها و نوه‌های ما چیزی از امام خمینی (ره) ندیده‌اند و ما باید میراث گذشتگان را به آیندگان انتقال دهیم.

وی همچنین با اشاره به مشکلاتی که در حکومت پهلوی وجود داشت، اضافه کرد:‌ همه به خاطر داریم که در همین شهر اصفهان یا تهران مِی‌فروشی‌ها در کنار مساجد بودند و در هنگام ظهر و در هنگام مغرب و عشاء نمازگزاران برای ادای فرضیه نماز با مشکلات زیادی روبرو می شدند. امام خمینی (ره) به ما حق حیات و عزت داد. همه به خاطر داریم که در آن زمان با روحانیون چه کار می‌کردند اما این امام خمینی بود که اسلام را نجات داد و احیا کرد. البته معتقد هستیم که امروز با مدینه فاضله فاصله زیادی داریم اما این را هم می‌دانیم که مسیر ما درست است و در سرزمینی زندگی می‌کنیم که در حال حاضر یک مجتهد مرجع تقلید فقیه که فرزند پیامبر است حکومت را در دست دارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه "خطراتی که هم‌اکنون از طرف تکفیری‌ها وجود دارد، بسیار زیاد است"، اظهار کرد: ‌تکفیری با فتواهای عجیب و غریب خود مسائل گوناگونی را بیان می‌کنند. آنها معتقدند که شیعیان مشرک و کافر هستند و با همین حرف‌ها و فتواها مسلمانان را به جان هم انداخته‌اند.

محمدی گلپایگانی ادامه داد: امروز صدام کجاست؟ این از برکات حکومت شیعه ایران است و ما حکومت حق و حکومت درستی داریم. همین که 26 میلیون نفر در اربعین امام حسین (ع) شرکت کرده‌اند، نشان می‌دهد که ما در راه خود به درستی عمل کرده‌ایم. کشور ما در حال حاضر راست‌قامت ایستاده و خیلی از سران کشورها در آرزوی یک سلام و علیک می‌مانند و نصیبشان نمی‌شود. خیلی‌ها در راهروهای کاخ سفید منتظر می‌مانند تا برایشان دست تکان داده شود اما ما در حال حاضر در عزتی قرار داریم که این عزت را انقلاب و رهبری و اسلام به ما داده است. 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر شهریه حوزه‌های علمیه 18 میلیارد تومان در یک ماه است و از این مبلغ حتی یک ریال هم از بودجه دولتی نیست، با این حال زندگی روحانیون از متوسط و کمتر از متوسط هم کمتر است.

وی در پایان اظهار کرد: ‌برای بقای نظام جمهوری اسلامی و رهبری دعا کنید، همچنین برای همه افرادی که خدمتگزار نظام هستند و بویژه نیروهای مسلح دعا کنید. هر کار خیری که روحانیون انجام می‌دهند، نیمی از آن مربوط به همسران آنهاست که در کنار آنها به راه خود ادامه می‌دهند.





1392/11/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن