تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803173839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم شبی با موسیقی با اجرای گروه‌های شهرستان گناوه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش خبری مهر/
مراسم شبی با موسیقی با اجرای گروه‌های شهرستان گناوه برگزار شد
گناوه – خبرگزاری مهر: با حضور پر شور علاقمندان به موسیقی، مراسم شبی با موسیقی با اجرای گروه های موسیقی شهرستان گناوه در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس بندر گناوه برگزار شد.



معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه دوشنبه‌شب در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگارمهر اظهار داشت: به نظرم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه توانسته در سال های اخیر گام های مهمی را در زمینه توسعه هنر موسیقی منطبق با معیارهای موسیقی فاخر با کمک هنرمندان شهرستان بردارد. عبدالرضا محمدی نژاد گفت: موسیقی شهرستان گناوه امروز در یک مسیر متعارف و بایسته به حرکت خود ادامه می دهد و روز به روز ما شاهد پویایی بیشتر این هنر در جامعه موسیقی شهرستان هستیم.

محمدی نژاد بیان داشت: ترویج موسیقی اصیل، متعارف و منطبق با معیارهای شرعی و عرفی جامعه ما باعث جلوگیری از ورود هنرمندان جوان ما به بیراهه های موسیقی و به ویژه موسیقی زیر زمینی با آسیب های فراوان و خارج از تصور فرهنگی آن می شود. وی اضافه کرد: تولید یک اثر فاخر موسیقی نیازمند پشتکار فراوان و همت بلند هنرمندان ما در این عرصه است. محمدی نژاد متذکر شد: نیاز است تا هنرمندان موسیقی ما کمی با علم بیشتر در عرصه موسیقی به فعالیت پرداخته و روز به روز بر دانش خود خود در این عرصه هنری بیافزایند. وی تاکید کرد: امروز موسیقی شهرستان گناوه به خوبی در عرصه استان و حتی فراتر از آن در سطح کشور شناخته شده و تداوم این مهم نیازمند حمایت همه مسئولان شهرستان است.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه در پایان گفت: بدون تردید در آینده نزدیک ما شاهد خلق آثار فاخر و شگرف بیشتری توسط هنرمندان موسیقی شهرستان خواهیم بود. رشد چشمگیری موسیقی شهرستان گناوه طی سال‌های اخیر رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه نیز در این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هنرمندان موسیقی شهرستان گناوه دارای توانمندی های خوبی در این عرصه هستند. محمد تولیده گفت: باید گفت که با توجه به تعداد اجراهایی که در طول سال به لحاظ کمی و کیفی انجمن موسیقی گناوه دارد، هنرمندان آن رشد قابل ملاحظه ای داشته اند و این نوید بخش آینده ای روشن برای این انجمن هنری شهرستان گناوه است.

سیر صعودی گرایش جوانان گناوه به سمت موسیقی رئیس شورای مرکزی جشن فرهنگ گناوه نیز در این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: انجمن موسیقی گناوه در این چند سال گام های بلندی را در راستای اعتلای موسیقی در شهرستان گناوه برداشته است. غلامحسین دریانورد گفت: گرایش جوانان به این هنر فاخر در این سال ها شاهد سیری صعودی در شهرستان گناوه بوده است. دریانورد بیان داشت: امید است که این سیر صعودی تداوم پیدا کند و روز به روز بر شمار هنر مندان موسیقی شهرستان گناوه افزوده شود.

وی ادامه داد: برگزاری این نشست ها و کنسرت های موسیقی در گناوه می تواند زمینه شکوفایی استعدادهای نهان و بالقوه جوانان ما را در این عرصه فراهم کند. رئیس شورای مرکزی جشن فرهنگ گناوه در پایان گفت: امیدوارم که در آینده چندین هنرمند موسیقی را از گناوه با وجود این توانمندی ها در عرصه های مختلف این هنر فاخر در سطح اول موسیقی کشور داشته باشیم. تشریح 9 اثر موسیقی اجرا شده در این مراسم مسئول انجمن موسیقی گناوه نیز در پایان این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تقدیر از حضور پرشور علاقمندان به موسیقی در این مراسم اظهار داشت: در مراسم امشب ما شاهد 9 اجرای موسیقی به همراه سازهای مختلف توسط هنرمندان موسیقی شهرستان گناوه بودیم.

حسین رئیسی گفت: این مراسم با اجرای دف توسط دو نوازنده دف خوب شهرستان به  نام های بانو حسینی و آقای ادریس جهان پناه آغاز شد و سپس محمدرضا فاریابی با ساز گیتار ضمن نوازندگی و خوانندگی، قطعه ای را با ترانه ای از بانو عصمت فرخی اجرا کرد.    رئیسی بیان داشت: سومین و تنها کار اجرا شده موسیقی اصیل در این مراسم مربوط به اجرای قطعه بی کلام موسیقی اصیل با نوازندگی ساز تار بهزاد دشتی زاده و ضرب مسعود ملکزاده بود. وی ادامه داد: در کار چهارم نیز قطعه من به پروانه شدن نمی رسم با ترانه ای از بانو عصمت فرخی و آهنگ و تنظیم و نوازندگی پیانو شهرام استواریان و خوانندگی منصور حیاتی با استقبال علاقمندان به موسیقی مواجه شد. رئیسی اضافه کرد: علی جعفری نیز قطعه آوازه خوان را ضمن خوانندگی و نوازندگی پیانو اجرا و سپس گروه هونواک به خوانندگی و نوازندگی گیتار امین پارسایان قطعه ای را با ترانه ای از بانو منصوره زیارت زاده اجرا کردند.

وی متذکر شد: در کار اجرا شده توسط گروه هونواک بهزاد کریمی با ساز تومبا، سجاد صفایی کیبورد، سید محمد موسوی و منصور حیاتی و خانم ها دریایی و عمادی به نوازندگی گیتار پرداخته و خانم ها دریایی و عمادی علاوه بر نوازندگی گیتار به همخوانی با خواننده گروه پرداختند.  رئیسی افزود: در کار هفتم اجرا شده در این مراسم هم گروه رویای سپید در ابتدا با خوانندگی اکبر یوسف زاده قطعه محلی شاه صدرالدین و سپس سید علی موسوی قطعه دوست نداشتن را با ترانه از بانو عصمت فرخی و تنظیم و آهنگسازی خود اجرا کرد.

وی تصریح کرد: در کار هفتم سید محمد موسوی، عقیل خدری به نواندگی گیتار و حامد ملاحان تومبا، محمد شهابی کیبورد و بهزاد کریمی درامز و در کار هشتم به خوانندگی سید علی موسوی همراه با دیگر افراد این گروه این بار حامد ملاحان گیتار بیس زد و در هر دو کار گروه موسیقی سپید نیز گروه کرال شامل خانم ها دریایی، صفایی و صلاحی حضور داشتند. مسئول انجمن موسیقی گناوه گفت: در کار نهم و پایانی این مراسم نیز حسین رئیسی ضمن خوانندگی به نوازندگی گیتار، امین خلیجی گیتار بیس و علی جعفری کاخن پرداختند.

مسئول گروه موسیقی رویای سپید در پایان این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری کنسرت توسط این گروه در 13 و 14 اسفندماه امسال در سالن مجتمع فرهنگی و هنری خلیج فارس گناوه خبر داد. در این مراسم باشکوه و خاطره انگیز معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست و مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گناوه و نائب رئیس شورای شهر گناوه حضور داشتند.

گناوه نیازمند ساخت یک سالن بزرگ با گنجایش بالا شهر گناوه  نیازمند سالنی با ظرفیت بیش از 700 نفر برای برگزاری مراسم ها، همایش و کنسرت های مختلف است و متاسفانه انگار این مسئله مزیاد به چشم مسئولان نیامده است.

در مراسم مذکور ظرفیت سالن خلیج فارس با دو طبقه تکمیل شد و بسیاری جلوی درها ایستاده نظاره گر برنامه بودند، برخی بر روی صندلی هایی که به این سالن آورده شده نشسته اند و برخی نیز ناراحت از این وضعیت به خانه های خود بازگشتند.   گزارش و عکس: حسین غلامی




۱۳۹۲/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 319]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن