تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798342395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سناتور آمریکایی: تهدید اوباما به وتوی تحریم‌های جدید علیه ایران خطرناک‌ترین بخش نطق سالانه‌اش بود/ منطق ایران نسبت به کره شمالی کمتر است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سناتور آمریکایی: تهدید اوباما به وتوی تحریم‌های جدید علیه ایران خطرناک‌ترین بخش نطق سالانه‌اش بود/ منطق ایران نسبت به کره شمالی کمتر است

سناتور آمریکایی: تهدید اوباما به وتوی تحریم‌های جدید علیه ایران خطرناک‌ترین بخش نطق سالانه‌اش بود/ منطق ایران نسبت به کره شمالی کمتر است
سناتور آمریکایی گفت که تهدید «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا درباره وتوی تحریم‌های جدید سنا علیه ایران در نطق سالانه وی «شاید خطرناک‌ترین بخش این سخنرانی بود.»
به گزارش نامه نیوز، سایت پولتیکو در گزارشی با اشاره به نطق سالیانه اوباما که شب گذشته در کنگره این کشور ایراد شد، نوشت:

«تد کروز» سناتور جمهوری خواه کنگره مدعی شد که توافق دولت آمریکا با ایران، جمهوری اسلامی ایران را در مسیر دستیابی به سلاح اتمی قرار داده است که این موضوع می‌تواند تهدیدی علیه اسرائیل و آمریکا باشد.

کروز دقایقی پس از پایان نطق سالانه سه شنبه شب باراک اوباما، به خبرنگاران، گفت: «ما تحریم های کره شمالی را در قبال وعده های غیرشفاف کاهش دادیم و پیونگ یانگ در قبال این کاهش تحریم میلیاردها دلار دریافت کرد و از آن در مسیر پیشرفت در برنامه ساخت سلاح هسته ای خود استفاده کرد. ایران الگوی مشابه را طی می‌کند.»

کروز که از موافقان لایحه تحریمی کنگره علیه ایران است که اوباما تهدید به وتوی آن کرده، در این باره نیز مدعی شد که ایران یک بازیگر کمتر منطقی نسبت به کره شمالی است.

وی افزود: اگر ایران به سلاح اتمی دست پیدا کند، خطر انفجار بمب های اتمی ایران بر فراز تل‌آویو، نیویورک و لس آنجلس غیرقابل پذیرش است و نتیجه آن می تواند کشته شدن صدها هزار نفر باشد. برای رئیس جمهوری آمریکا ایستادن و گفتن آنکه با طرح مورد نظر اکثریت اعضای دو حزب در دو مجلس کنگره مخالفت خواهد کرد آن هم به این دلیل که از وی خواسته شده توافقی که مغایر با امنیت ملی آمریکا را قطع کند فکر می کنم خطرناک ترین بخش نطق سالانه رئیس جمهور در خصوص امنیت کشورمان باشد.

نطق سالانه رئیس جمهوری آمریکا در خصوص ایران با کمترین استقبال در میان نمایندگان و سناتورهای کنگره آمریکا مواجه شد. در حالی که اوباما تاکید کرده است که وی در خصوص بی اعتمادی میان ایران و امریکا بصیرت دارد اما شک و تردید ها در خصوص توافق میان تهران و واشنگتن در میان اغلب اعضای کنگره آمریکا که خواستار تحریم ایران هستند همچنان باقی مانده است.

اخیرا 56 سناتور کنگره آمریکا اقدام به تدوین و ارائه طرح تحریم های جدید علیه ایران کردند که با انتقاد و تهدید به وتوی کاخ سفید مواجه شدند.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته در پنجمین نطق سالانه خود در خصوص ایران، گفت: هرگونه تحریمی در کنگره علیه ایران وتو خواهد شد و باید فرصت دیپلماسی با ایران را غنیمت شمرد.

وی افزود: این دیپلماسی آمریکایی است که تحت حمایت فشار توانسته است پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند و بخش‌هایی از این برنامه را به عقب بازگرداند که این اقدام برای نخستین بار در دهه گذشته روی می‌دهد. برای تامین امنیت ملی‌مان هم که شده باید این فرصت را به دیپلماسی بدهیم تا موفق شود. اگر رهبران ایران این فرصت را غنیمت نشمردند من نخستین فردی خواهم بود که خواستار تحریم‌های بیشتر می‌شود و آماده‌ام تا تمامی گزینه‌ها را در مورد ایران به کار گیرند تا اطمینان حاصل شود که این کشور بمب هسته‌ای نمی‌سازد اما چنانچه رهبران ایران این فرصت را غنیمت شمردند ایران می‌تواند گامی مهم برای پیوستن به جامعه کشورها بردارد و در این حالت ما یکی از چالش‌های امنیتی اصلی دوران خود را بدون خطر جنگ حل و فصل کرده‌ایم.







1392/11/9





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن