تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819409373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قالیباف در مراسم معارفه رئیس مرکز ارتباطات: باید پاسخگو، شفاف و انتقادپذیر باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
قالیباف در مراسم معارفه رئیس مرکز ارتباطات: باید پاسخگو، شفاف و انتقادپذیر باشیم

قالیباف در مراسم معارفه رئیس مرکز ارتباطات: باید پاسخگو، شفاف و انتقادپذیر باشیم
مراسم معارفه مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
به گزارش نامه نیوز، در مراسم معارفه مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ، محمد باقر قالیباف شهردار گفت: شهرداری تهران در همه شئونات زندگی مردم دخیل است و با خیلی از سازمان‌های دیگر تفاوت دارد.
او با بیان اینکه مرکز ارتباطات و امور بین اللمل شهرداری چشم، گوش،‌زبان شهروندان است و مهمترین وظیفه ارتباطی آن شنیدن حرف مردم و نخبگان است ادامه داد: باید پاسخگو، شفاف و انتقادپذیر باشیم و نباید این پاسخگویی مخدوش شود، چرا که حق‌الناس است و این حق برگردن ما باقی می‌ماند.

معرفی رئیس جدید
شهردار تهران درباره رئیس جدید مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران،‌گفت: گیل آبادی از امروز مسئولیت این مرکز را قبول کرده‌اند و بنده هم تاکنون از نزدیک با ایشان همکاری نداشتم،اما خمیرمایه بچه‌های انقلابی یکی است.
او با تاکید بر اینکه امیدوارم ایشان در این مرکز به وظایف خود به درستی عمل کند و از عهده وظایف سنگینی که بر دوش دارد، برآید گفت: در این مرکز وظیفه داریم با تقویت آن پاسخگویی انتقادپذیر و ارتباط خوب با مردم را ایجاد کنیم.
قدرانی از رئیس قبلی
قالیباف درباره صداقت رئیس قبلی این مرکز گفت:بنده وظیفه دارم از ایشان که حدود 15 سال با ایشان بودم، تشکر کنم. او فردی متدین، انقلابی، پرکار است و در هر جایی که مشغول به فعالیت بوده است، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داد .
رابطه شهرداری و رسانه ها
قالیباف به نقش رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها نقش جهت‌ دهی به افکار عمومی را دارند و به عنوان مربی و معلم برای جامعه نیز مطرح می‌شوند .
او با بیان اینکه جلوگیری از انحراف از وظایف مهم رسانه‌هاست که باید به درستی این نقش را ایفا کند ادامه داد: رسانه‌ها زبان ملت و مردم هستند و باید آن را منعکس کنند و حتما به این موضوع عنایت دارند نمی‌توانند به جای ملت حکم کنند و تشخیص دهند، بلکه آنها باید صدای مسئول را بشنوند، امانت‌داری و آن را منعکس کنند.
او گفت:‌زمانی که در نیروی انتظامی بودم، اوج درگیری بین نیروی انتظامی و رسانه‌ها بود اما من تمام شکایات‌ها را پس گرفتم چرا که معتقدم رسانه‌ها می‌توانند انتقاد کنند.
او ادامه داد:‌ ما با لفظ جمهوری اسلامی مشکلاتمان حل نمی‌شود اینکه بگوییم اسلامی هستیم و هرچه که بخواهیم بنویسیم، اگر آن نوشته از انصاف و مروت و حقیقت خالی شود، چه ارتباطی با نظام اسلامی، آزادی و انسانی داریم. بنابراین به روشنی خدمت اصحاب رسانه عرض می‌کنم که در شهرداری تهران در خدمت همه عزیزان هستیم و این مرکز باید با همین نگاه برای تحقق آرمان‌های بلند امام و شهدا که در آستانه دهه فجر نیز قرار داریم، اقدام کند.
تهران شهر زنده و پویا
به گزارش خبرآنلاین، همچنین شهرام گیل‌آبادی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در مراسم معارفه خود گفت: از این پس این مرکز تبدیل به مرکزی خداباور، مردم محور و معرفت اندیش برای خدمتی جهادی به مردم تهران خواهد بود.
او گفت: تهران شهری زنده و پویا و معرفت افزاست و هنوز در همین بازار تهران صدای علما جاری است، صدای چرخ پیر خیاط عاشق امامزاده زید (ع) طنین انداز است و حکمت آقا مرشد کلویی صاحب دیوان سوخته زبانزد است. هنوز می‌توان کودکی پروین اعتصامی را در خانه پدری تصور کرد و صدای انقلاب را با شهدایی چون شهید چمران در کوچه‌هایی مانند کوچه هفت‌تن یا گذر لوطی‌صالح شنید چرا که تهران و مردم تهران شایسته بهترین‌ها هستند.




1392/11/8





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن