تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819046413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش جمعیت کیفری با قانون جدید مجازات اسلامی محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین ترابی:
کاهش جمعیت کیفری با قانون جدید مجازات اسلامی محقق می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: رئيس اداره قضايي و اجراي احكام زندانهاي قزوين گفت: با تدوین قانون مجازات اسلامی و استفاده از مجازات های جایگزین زمینه کاهش جمعیت کیفری در زندانها فراهم می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، طرح آموزش تأسيسات جديد حقوقي قانون مجازات اسلامي در زندانهاي استان عصر دوشنبه در مراسمی با حضور معاون آموزش و تحقيات دادگستري كل استان، رؤسا، مسؤلان قضايي زندانها و دفاتر اجراي احكام و مددكاران اجتماعي آغاز شد.

محمود ترابي در این مراسم گفت: آموزش تأسيسات جديد حقوقي قانون مجازات اسلامي مصوب سال جاري و دستورالعمل ساماندهي زندانيان به كاهش جمعيت كيفري زندانها منجر می شود.

وي بیان کرد: آزادي مشروط، تعليق مجازات، تخفيف و تعويق مجازات و نحوه اجراي محكوميت حبس از جمله سرفصل هاي دوره آموزش تأسيسات جديد حقوقي زندانهاست.

رئيس اداره قضايي و اجراي احكام زندانهاي قزوين یادآورشد: قانون جديد مجازات اسلامي ظرفيت كاهش جمعيت كيفري و استفاده از مجازات‌هاي جايگزين حبس را داراست و با توجه به اصلاح اين قانون و وجود دستورالعمل هاي لازم اميدواریم با آموزش هاي لازم براي اجراي درست قوانين جديد زمينه حبس ‌زدايي و كاهش جمعيت كيفري فراهم شود.

ترابي با بيان اينكه قانون جديد مجازات اسلامي براي كاهش جمعيت كيفري زندان‌ها  تدوين شده است تصريح كرد: آموزش هاي ارائه شده به بازنگري پرونده‌هاي قضايي زندانيان كمك شاياني می کند و اجراي درست دستورالعمل هاي ساماندهي زندانيان و كاهش جمعيت كيفري زندانها بسياري از مشكلات قضايي زندانيان را حل کرده و گره ‌گشاي تراكم زندان‌ها خواهد بود.

وي در پايان تأكيد كرد: پياده سازي تأسيسات جديد حقوقي قانون مجازات اسلامي نيازمند توجه جدي مسؤلان قضايي و اجراي احكام دادگاههاست و در بسياري از موارد مي‌توان از مجازات‌هاي جايگزين حبس براي كاهش جمعيت كيفري زندان‌ها استفاده كرد.
 


۱۳۹۲/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن