تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818831072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریادهای الله وردی بر سر مایلی کهن


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فریادهای الله وردی بر سر مایلی کهن
کد خبر: ۳۷۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳ - 17 February 2014


نشست امروز دوشنبه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با حاشیه هایی از جمله درگیری لفظی بین محمد مایلی کهن و جواد الله وردی بازیکنان اسبق این تیم همراه بود.


به گزارش ایرنا،محمد مایلی کهن در این نشست بخشی از سخنان خود را به علی دایی اختصاص داد که این امر موجب ناراحتی جواد الله وردی شد.


در این زمان صدای اعتراض الله وردی در راه پله های باشگاه به گوش می رسید و این امر سبب شد تا بازیکن اسبق پرسپولیس به همراه ابراهیم آشتیانی به نشانه اعتراض جلسه را ترک کنند.


علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه ) با دعوت از پیشکسوتان این باشگاه روز شلوغی را برای این باشگاه رقم زده است تا شاید بتواند از این رهگذر و با اتکا به حمایت این افراد نظر مساعد وزیر ورزش و جوانان را برای دریافت امتیاز این باشگاه جلب کند.


در این نشست چهره های نامداری چون احمدرضا عابدزاده، مجتبی محرمی، ضیا عربشاهی، داوود فنایی، علیرضا امامی فر، وحید قلیچ، ابراهیم آشتیانی، حمید استیلی، پایان رفعت ، فریدون معینی، مرتضی فنونی زاده، رحیم یوسفی، علی انصاریان، طاووسی، رضا جباری، بهروز سلطانی، حمید جاسمیان، حسین عبدی، جواد الله وردی و تعدادی دیگری از پیشکسوتان حضور دارند و به نظر می رسد پروین هدفش از این گردهمایی استفاده از حمایت این افراد برای کسب امتیاز باشگاه پرسپولیس برای مدت چهار سال باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن