تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819091551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«محمد صفری» پهلوان مدارس کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

«محمد صفری» پهلوان مدارس کشور شد تهران - ایرنا - رقابت های ورزش پهلوانی و زورخانه ای مدارس کشور گرامی داشت دهه فجر امروز (دوشنبه) در شهر مشهد مقدس به پایان رسید که «محمد صفری» از تیم شهرستان های استان تهران صاحب بازوبند پهلوانی شد.


به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای، این رقابت ها با حضور 200 شرکت کننده در قالب 16 تیم از استان های مختلف کشور در روزهای 27 و 28 بهمن ماه در سالن ورزشی شهید مصطفی خمینی (ره) و زورخانه آستان قدس رضوی مشهد مقدس برگزار شد.
محمد صفری در وزن به اضافه 85 تا 100 کیلوگرم با شکست حریفان توانست برای مدت یکسال بازوبند پهلوانی مدارس کشور را از آن خود کند.
در مجموع امتیازات هنرهای فردی و کشتی پهلوانی، تیم های استان البرز خراسان رضوی و کرمان به ترتیب اول تا سوم شدند.
سید نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، فرهاد طلوع کیان رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و فرشید ارمیان رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی جمله مهیمانان مراسم اختتامیه این مسابقات بودند.
مسابقات پهلوانی و زورخانه ای مدارس کشوردر رده سنی جوانان (متولدین اول مهر 75 تا اول مهر ماه 77) در چهار رشته تیمی زورخانه ای، هنرهای فردی، مرشدی و کشتی پهلوانی برگزار شد.
نفرات شرکت کننده در رشته هنرهای فردی در چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، سنگ، 2، 3 و 4 و میل بازی و همچنین شرکت کنندگان رشته کشتی پهلوانی در وزن های 58 تا 63، 63 تا 69، 69 تا 76، 76 تا 85، به اضافه 85 تا یکصد کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند.
ورزشی (1). ** 1067 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن